پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هیئت مذهبی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر ستان قزوین گفت: باید امروز هیات های مذهبی خود را به روز کنند ،چرا که در حال حاضر اگر هیات های مذهبی خود را به روز نکنند و جایگاه خود را ارتقا ندهند، به طور قطع یک فرصت طلایی بی نظیری را که اهل بیت(ع) برای ما مهیا کرده اند، از دست می دهیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری امروز در جمع اعضای شوراهای هیئت های مذهبی استان قزوین، گفت: مسئولان هیئت های مذهبی بی مزد و منت عمر و جوانی خود را برای برافراشته نگه داشتن بیرق اباعبدالله الحسین(ع) صرف کرده اند و امروز شما در هیئت های مذهبی در مسیری قدم گذاشته اید که مسیر گمنامی و غربت است.

وی با تاکید بر این که هیئت های مذهبی باید مامنی برای رسیدگی و حل مشکلات مردم زیر خیمه اباعبدالله الحسین(ع) باشند و بتوانند دردی از مردم دوا کنند، تصریح کرد: امروز باید کارکرد هیئت های مذهبی در مسیر کاهش معضلات و ‌آسیب‌های اجتماعی به همراه داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین تصریح کرد: مناسبت های مذهبی زیادی در طول سال وجود دارد که اوج آن ها محرم و صفر است که باید از آن برای ترویج شعائر دینی استفاده شود.

وی ادامه داد: برای انتقال صحیح پیام های نهضت امام حسین (ع) هرساله  اداره تبلیغات اسلامی همایش و دوره آموزشی و توجیهی برای مسئولان هیئت های مذهبی برگزار می کند؛ در این همایش ها تذکرات و هشدارهای لازم برای جلوگیری از ورود خرافات و ناهنجاری ها در مجالس عزاداری امام حسین (ع) داده می شود.

حجت الاسلا نظری خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مناسبت های آموزشی، برگزاری همایش پیرغلامان اهل بیت(ع)، تکریم مناسبت‌ها، اعیاد ‌و شهادت ائمه معصومین(ع)، فعالیت در امور خیریه و عام‌المنفعه از مهمترین اقدامات ‌هیئت های مذهبی در این شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرتسان قزوین گفت: باید امروز هیئت های مذهبی خود را به روز کنند، چرا که در حال حاضر اگر هیئات خود را به روز نکنند و جایگاه خود را ارتقاء ندهند، به طور قطع یک فرصت طلایی بی نظیری را که اهل بیت(ع) برای ما مهیا کرده اند، از دست می دهیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha