جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلسله نشست های چهل سالگی انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول دفتر مرکز ملی پاسخگویی سؤالات دینی خراسان رضوی گفت: سلسله نشست های هم اندیشی و میزگردهای تخصصی و نخبگانی چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور اندیشمندان صاحب نظران و ایده پردازان در مشهد برگزار می شود.

حمزه واقعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد درباره طرح 40 نشست در 40 سالگی انقلاب اسلامی، گفت: این مجموعه بیش از 380 مسئله تببین کرده است که از جمله، عدالت، آزادی ، استقلال، ارزش های اخلاقی و فرهنگی می باشد و مسئله شناسی و نشست های تحلیلی در هر حوزه برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: در اولین سلسله نشست پیرامون عدالت به مدت دو شب در ماه مبارک رمضان با حضور صاحب نظران در این عرصه برگزار می شود و بعد از ماه مبارک رمضان نیز با توجه به اهمیت به مقوله عدالت، به بایدها و نبایدهای آن پرداخته خواهد شد.

واقعی با اشاره به اینکه سلسله نشست ها، هم اندیشی ها و میزگردهای تخصصی و نخبگانی با حضور صاحب نظران و ایده پردازان در 40 نشست برگزار می شود، ابراز کرد: عدالت و آزادی فرهنگی و اجتماعی دو میزگردی است که با حضور مهدی نصیری، دکتر ابراهیم رزاقی، دکتر غلامرضاصدیق اورعی ، دکتر احمدتوکلی ، دکتر محمدرضا زائری از سخنران و کارشناسان این نشست ها برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر مرکز ملی پاسخگویی سؤالات دینی خراسان رضوی با اشاره به نهادها و سازمان هایی که برای نشست مشارکت دارند، گفت: پژوهشکده اسلام و تمدن ها، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، موسسه فرهنگی هنری روزنامه خراسان، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، شبکه بین المللی اجتهاد، خبرگزاری رضوی ، دانشگاه شهید مطهری، مجمع عالی حکمت و فلسفه اسلامی، شبکه چهار سیما و جامعه المصطفی العالمیه از جمله این نهادها هستند.

گفتنی است، اولین جلسه از سلسله نشست های هم اندیشی و میزگردهای تخصصی 40 سالگی انقلاب اسلامی روزهای  22 و 23 خردادماه سال جاری از ساعت 22 تا 24 در مرکز ملی پاسخگویی شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha