جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

​حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاملا فرهنگی است و هرگز این ستاد به دنبال امور سلبی و نظارتی در استان نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محمود الله مرادی، شامگاه دیروز در نشست هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه شعار « استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تشکیل شده است، اظهار داشت: اصلی ترین هدف از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کردن اصول دینی در جامعه بود که در این راه قدم های بسیار مهمی برداشته شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کسانی هستند که می خواهند به هر طریق ممکن مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند که به حمد خداوند متعال با وجود تمام تلاشی که داشته و دارند همیشه شکست می خورند و نمونه بارز آن حضور چشمگیر مردم سنندج در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه گذشته بود.

الله مرادی تاکید کرد: امام راحل اساس جمهوری اسلامی را بر پایه استقلال بنیان نهاد و هدف این مرد بزرگ این بود که کشور ایران به هیچ دولت و حکومتی وابسته نباشد و ریشه های وابستگی را بخشکاند که موفق هم گردیدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه های بسیاری علیه این نظام مقدس داشته اند، گفت: چه در زمان جنگ و چه بعد از آن دشمنان توطئه ها بسیاری برای ساقط کردن این نظام انجام دادند و اکنون نیز شاهد این دسیسه ها هستیم، ولی به حمد خداوند همگان شاهد خدمات گسترده در کشور هستیم و در همین استان کردستان شاهد خدمات رسانی به دورترین نقاط این دیار هستیم.

الله مرادی در ادامه سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی از روز اول دشمنان بسیاری داشته و دارد و هر روز برای تضعیف این نظام اسلام توطئه ای را ایجاد می کنند و علت این همه توطئه علیه جمهوری اسلامی این است که این انقلاب پایه های مستکبرین و استعمارگران در منطقه و جهان را به لرزه درآورده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با انتقاد از برخی مسئولان که به دشمنان اعتماد کرده اند، اظهار داشت: باید اذعان کرد که برخی از مسئولان هستند که دل در گروه وعده های دشمنان دارند که باید گفت راه این مسئولان و افراد به بیراهه ختم خواهد شد.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: این نظام بیمه شده است، زیرا ملت پیرو ولایت مطلقه فقیه هستند و همین امر باعث شده که تاکنون هیچ کشوری نتواند به نظام جمهوری اسلامی ضربه ای وارد کند و همین امر است که دشمنان با ایجاد شبهات به دنبال اختلاف افکنی بین جامعه و روحانیت هستند.

الله مرادی اظهار با اذعان به اینکه کشور در مبحث اقتصادی دچار نوساناتی است، گفت: تا زمانی که زندگی مسئولان و مردم در یک سطح نباشد، نباید انتظار داشت که فقر در این کشور ریشه کن شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: در برخی از ادارات می بینیم که خود مدیر و مسئول به اقامه نماز و یا دیگر شئونات دینی بی اعتناست و خود را در مقابل دین اسلام مسئول نمی داند که این درد بزرگی برای جامعه ما محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال مچ گیری از مسئولان نیست، تاکید کرد: ما وظیفه داریم که امر به معروف و نهی از منکر کنیم و اصول دینی و شریعتی اسلامی در جامعه را پیاده کنیم نه اینکه به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف از مسئولان و مدیران دولتی باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید بر اینکه باید توسعه در کشور همراه با توسعه دینی باشد، گفت: کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاملا فرهنگی است و هرگز این ستاد به دنبال امور سلبی و نظارتی در استان نبوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha