پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ عبدالحسین صادق و تجار نبطیه

حوزه/ گروهی از تجار و کارکنان سازمان آتش نشانی نبطیه ضمن حضور در حسینیه شهر نبطیه از حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین صادق امام جمعه شهر خود تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از تجار و کارکنان سازمان آتش نشانی نبطیه، ضمن حضور در حسینیه شهر نبطیه از حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین صادق امام جمعه شهر خود تشکر و قدردانی کردند.

شیخ صادق در این دیدرا ضمن خوشامدگویی از این جمعیت، گفت: امروز دیدار با شما فعالان و نخبگان نبطیه برای من همچون پنجره ای رو به واقعیت این شهر معتدل است که مردم آن توانسته اند توازن خوبی میان دین و دنیا ایجاد کنند و از این رو من مانعی نمی بینم که یک شهروند مسلمان در کنار رشد شخصیت دینی خود فعالیت های تفریحی نیز داشته باشد و به دنیای خویش نیز برسد.

وی افزود: من با چشم امید به تمام باشگاه ها و اصناف نبطیه نگاه می کنم و بر این باورم که این جمعیت ها ریشه در تاریخ فرهنگی و اجتماعی این شهر دارند مانند باشگاه دانشجویان و جمعیت خیریه و جمعیت تاجران و غیره و من امیدوارم این جمعیت ها تلاش برای رسیدن به جایگاه شایسته خود را مضاعف کنند.

امام جمعه نبطه تاکید کرد تمام باشگاه ها و جعیت ها باید برای تکامل فعالیت های همدیگر با هم رابطه داشته باشند و البته احزاب سیاسی نیز باید این گونه ارتباطات و فعالیت ها را تقویت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha