پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عید فطر جشن بازگشت انسان به سوی خدای متعال است، چرا که با توجه به آموزه‌های دینی ما «هر روزی که در آن انسان گناه نکند، برایش عید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام  والمسلمین علی اسلامی ظهر امروز در جمع مردم روز دار روستای جهان آباد شهرستان تاکستان، ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر و یک ماه روزه داری به درگاه خدای متعال، گفت: این ماه مبارک رمضان امسال را نیز با همه لحظات و فرصت های ارزشمندش به خوبی پشت سر گذاشتیم که باید این معنویت و تقوی که در این ماه کسب کردیم، بعد از ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد.

وی افزود:لازمه تحقق این مسئله آن است که ما روحیه تقوا مداری و پرهیزگاری را در خود کماکان حفظ کنیم و این که به تعبیر زیبای امام راحل همیشه این مسئله را در نظر بگیریم که عالم محضر خداست و در محضر خدا نباید معصیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: نماز عید فطر حقیقتاً تجلی وحدت امت اسلام و یکپارچگی زیبای آن‌ها در برابر دشمنان اسلام و قرآن است که به لطف الهی سال به سال با شکوه و عظمت بیشتری در سرتاسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: در کلام نورانی ائمه اطهار(ع) اگر دقت کنیم به خوبی متوجه می‌شویم عید سعید فطر از جمله اعیاد بسیار بزرگ و با فضیلتی است که خود دارای آداب ویژه ای از جمله نماز باشکوه و وحدت آفرین صبح عید است.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عید فطر جشن بازگشت انسان به سوی خدای متعال  است، چرا که با توجه به آموزه‌های دینی ما «هر روزی که در آن انسان گناه نکند، برایش عید است»، لذا عید فطر، روزی است که ما پس از یک ماه روزه‌داری و عبادت و مناجات و انس با قرآن و دعا، بیش از دیگر ماه‌های سال به خدا نزدیک شده‌ایم و باید بکوشیم که این پیوند و ارتباط را همچنان حفظ و بلکه تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین  اسلامی بیان کرد: پس خوشا به حال بندگانی که رمضان را فرصتی برای آغاز بندگی بدانند و از آن همچون سپرده‌ای برای تضمین ماه‌های دیگر سال بهره ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha