جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر تبلیغ چهره به چهره مبلغان را تبلیغی موثر و کارآمد در جامعه خواند و بر حضور مبلغان در بین نسل جوان برای اشاعه معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد.

حجت الاسلام نادر سبزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه حوزه های علمیه و طلاب باید پاسخگوی سؤالات و شبهات دینی مخاطبان باشند، گفت: مبلغان و طلاب باید با مطالعه، تحقیق و تسلط بر علوم دینی و فقهی پاسخگوی نیاز مخاطبان باشند و با دلایل روایی، عقلی و مستند افراد به ویژه جوانان را جذب آموزه های دینی و مذهبی کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان باید با سعه صدر و بیانی شیوا در انتقال مفاهیم ارزشی انقلابی به افراد جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، یادآور شد: مبلغان باید با زبان مردم و دلسوزی در راستای اشاعه معنویت در جامعه قدم بردارند و با رفتار عملی اخلاق حسنه را ترویج دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با بیان اینکه با وجود پیشرفت تکنولوژی و توسعه تبلیغ در فضای مجازی همچنان تبلیغ چهره به چهره موثرترین ابزار تبلیغی است، خاطرنشان کرد: مبلغان تلاش کنند تا تبلیغ منبری در جامعه مطلوب و اثرگذار واقع شود و جوانان با روی باز از این نوع تبلیغ استقبال نمایند .

حجت الاسلام سبزی در پایان از فعالیت طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در مساجد شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: طلاب مدرسه در طول سال با حضور در مساجد و اماکن تبلیغی و اجرای برنامه های قرآنی و معرفتی، در تربیت نسلی مومن و انقلابی برای اهداف والای اسلام و انقلاب، رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha