پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سفره های افطاری شهر ایلفورد با حضور صدها تن از مردم شهر گسترده شد

حوزه/ صدها تن از مردم شهر ایلفورد در نزدیکی لندن، در مراسم افطاری میان ادیانی روبروی ۷ مسجد این شهر شرکت داشتند و در این گردهمایی پیروان ادیان مختلف از غذاهای حلال و سنتی اسلامی بهره‌مند شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، صدها تن از مردم شهر ایلفورد، شهری در نزدیکی لندن، در مراسم افطاری میان ادیانی که روبروی مسجد این شهر ترتیب داده شده بود حضور یافتند.

نمازگزاران مسلمان سفره های افطاری را در جاده بالفور خارج از مسجد و فرش های متنوع و چند تکه پهن کردند و از همسایگان شان متعلق به تمامی اعتقادات دینی و باورهای مذهبی برای شرکت در مراسم افطاری و خوردن غذاهای حلال دعوت کردند.

بشیر پتال 37 ساله از بانیان این مراسم و معتمدین مسجد در این باره به خبرنگاران گفت: تجربه فوق العاده ای بود! واقعا لذت بردیم.

وی در ادامه افزود: هدف ما این بود که می خواستیم ماه مبارک رمضان را همراه با جامعه وسیع تری جشن بگیریم و برخی از غذاهای سنتی خوبی را که می خوریم به آن ها نشان دهیم.

لازم به ذکر است هفته گذشته نیز چند هزار تن از مردم شهر بریستول در انگلستان نیز در یک مراسم افطاری میان ادیانی مشابه حضور به هم رساندند که این مراسم یکی از گسترده ترین افطاری ها در ایام ماه مبارک رمضان محسوب می شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha