پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسلمانان نیویورکی از عدم بازدید فرماندار از مساجد شکایت کردند

حوزه/ مسلمانان نیویورکی ضمن شکایت از عدم توجه آندرو کومو فرماندار این شهر، می گویند که در طی ۷ سال فرمانداری وی حتی یک بار هم از مساجد و مراکز اسلامی بازدید نداشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از nbc، جامعه مسلمانان شهر نیویورک از فرماندار این شهر به سبب عدم بازدید از مساجد و مراکز اسلامی شکایت کردند.

مسئله بی توجهی آندرو کومو فرماندار نیویورک زمانی پیش کشیده شد که اخیرا سینتیا نیکسون کاندیدای فرمانداری از یکی از مساجد این شهر بازدید کرده است. مسلمانان می گویند که کومو در 7 سال فرمانداری نیویورک از هیچ مسجدی بازدید نکرده است.

باشگاه دموکراتیک مسلمانان نیویورک بازدید نیکسون از مسجد در روز دوشنبه را مورد تحسین قرار داده و گفت: این قدم خوبی برای ایجاد رابطه و تعامل با 1 میلیون مسلمانی است که در این شهر زندگی می کنند.

گروه در ادامه افزود: فرماندار بعدی نیویورک باید نماینده تمام نیویورکی ها از جمله مسلمانان باشد. فرماندار کومو که هرگز با مسلمان نیویورکی در جوامع خود تعامل نداشته است اگر خوش بین باشیم این بی توجهی از روی بی کفایتی بوده و اگر بدبین باشیم تعمدی انجام گرفته است.

گفتنی است این نخستین باری نیست که جامعه مسلمانان نیویورک از بی توجهی و نادیده گرفتن شدن توسط فرماندار ابراز نارضایتی دارند. به گفته یک منبع موثق که خواسته نامش فاش نشود و نمی خواسته مورد خشم فرماندار قرار بگیرد، به اعضای ارشد دفتر فرمانداری گفته شده بود که فرماندار از بازدید از مساجد دوری می کند. این منبع افزود که دستیار ارشد کومو در جلسه ای به رهبران مسلمان قول داده بودند که به زودی فرماندار از مسجد آن ها  بازدید خواهد کرد، اما این اتفاق هرگز نیفتاد.

در این میان سخنگوی فرماندار مدعی شد که وی همیشه در کنار جامعه مسلمانان ایستاده است و اتهامات زده شده به وی حقیقت ندارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha