پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام محمدی فر از فعالیت ۲۵۰ مبلغ کرمانشاهی در بخش پاسخگویی به احکام، شبهات اعتقادی، مشاوره خانواده و برنامه های مسجد محور، دوره های مهارت افزایی، کودک و نوجوان، طرح نسیم رحمت( تبلیغ در مناطق حاشیه ای) در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران سفرة الهی،گفت: تأسیس مدیریت حوزه های علمیه استانی در کشور خصوصا در کرمانشاه، یکی از برکات نظام اسلامی است که در آستانه چهلمین بهار پیروزی، فعالیت چشمگیر تبلیغی توسط مبلغین و مبلغات را در عرصه های مختلف کاری به دنبال داشته است.

وی افزود: وجود مبلغین خواهر و بردار در هر منطقه علی الخصوص در بین دانش آموزان مدارس، به عنوان نیروهای فرهنگ ساز و فعال در زمینه نشر معارف دینی و ترویج فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) به شمار می رود

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مبلغین در ماموریت های محوله در مدارس آموزش و پرورش مثمر ثمر بوده اند، اظهار کرد: مبلغین در مدارس ویژه مثل تیز هوشان شاهد، امین و نمونه دولتی، به علت فعالیت های چشمگیر بارها مورد تشویق مدیران مدارس قرار گرفته اند.

وی در ادامه به همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: معرفی مبلغین توانمند و ویژه برای تربیت دینی بیش از 150 نفر از دانش آموزان ویژه و نخبه، اجرای برنامه های تبلیغی و تربیتی مسجد محور را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام  محمدی فر از فعالیت 250 مبلغ کرمانشاهی در بخش پاسخگویی به احکام، شبهات اعتقادی، مشاوره خانواده و برنامه های مسجد محور، دوره های مهارت افزایی، کودک و نوجوان، طرح نسیم رحمت( تبلیغ در مناطق حاشیه ای) در سطح استان کرمانشاه خبر داد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب جوان باید در زمینه دوره های مهارتی کودک و نوجوان و دیگر مهارت های تبلیغی آشنایی کافی داشته باشند، گفت: برگزاری دوره های مهارتی تبلیغی در بالا بردن انگیزه تحصیلی طلاب اثرگذار خواهد بود و نقطه امیدی در کارآمدی آیندة آنان می باشد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha