جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ افتتاح پایگاه مقاومت بسیج  شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه

حوزه/ پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» پیش از ظهر پنجشنبه آیین افتتاح اولین پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور مسئولین حوزه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در این مراسم طی سخنانی به آیه  سوره انبیا اشاره کرد و افزود:  شعار شکستن قدرت استکبار و مستکبرین است که  زمینه ساز حرکت صالحین می شود و اطاعت پذیری از ولایت و فرماندهی، بزرگ جلوه ندادن مستکبر امر مهمی در پیروزی است.

وی به اهمیت روحیه بسیجی و الگو بودن آن اشاره کرد و گفت: روحیه از خود گذشتگی و اطاعت پذیری از فرماندهی کل برای مبارزه با استکبار همان روحیه بسیجی است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: بدانند اگر این مسیر استکباری ادامه یابد و با خدا و ولایت مکر بورزند، پایه ها و ستون های حکومتشان فرو خواهد ریخت و آنانی که با مکر وارد می شوند سقف افکار انحرافی آن ها بر سرشان خراب خواهد شد.

وی گفت:  امروز در مقابل حرکت های مستکبرانه چه به صورت کارگردانی، چه به صورت هنرپیشگی و سیاه لشگری روبرو هستیم، روحیه بسیجی می تواند در برابر آن ها مقابله کند و موفقیت بسیج مشروط بر این است که ولایت پذیری در افکار و رفتار کسانی که در کشور اسلامی زندگی می کنند تجلی یابد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر مطرح کرد: خدا را شاکریم که این پایگاه به نام شهدای روحانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه افتتاح می شود و امیدواریم این الگو گیری برای همه مجموعه های دیگر به سرعت گسترش باید.

وی افزود: روحیه بسیجی در حوزه ها وجود دارد و  نمی خواهد در مجموعه هایی که خود جلو دار روحیه بسیجی اند این عمل را ترویج کند، بلکه به دنبال یک سازماندهی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha