شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه با بیان اینکه روحانیون همیشه پیشتاز جهاد و شهادت هستند، گفت: روحانیون همیشه و در همه دوران ها پیشتاز جهاد و شهادت بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» اظهار داشت: تفکر بسیجی در واقع تفکر فاطمی، علوی و دینی است.

وی گفت: احیا گر این روحیه و تفکر در زمان ما حضرت امام خمینی(ره) بوده است و امام راحل چقدر هوشیارانه این را ترویج کردند و امروز شاهد این هستیم که این تفکر به عنوان یک سازمان دنبال می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه تصریح کرد: این تفکر بسیجی در هر جایی وارد شد به دنبال خود پیروزی به همراه آورد به عنوان مثال حشد الشعبی عراق و نیز در سوریه، لبنان  موفقیت هایی که ایجاد شد از تفکر بسیجی بوده است.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب با صدور تفکر بسیجی اتفاق افتاد عنوان کرد: امام راحل چه درخت پر ثمر و با برکتی را در ایران کاشتند که امروزه این تفکر جهانی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت: روحانیون همه دارای این تفکر هستند و لذا هدف از ایجاد این پایگاه مقاومت بسیج یک سازماندهی است.

وی با بیان اینکه روحانیون همیشه پیشتاز جهاد و شهادت هستند، افزود: امیدواریم همه از این اتفاق مبارک که در مدیریت حوزه اتفاق افتاده است بهره مند شویم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha