سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

​حوزه/مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: وظیفه روحانیون اهل تشییع و اهل سنت این است که ضمن بصیرت افزایی، توطئه های دشمنان برای ایجاد اختلاف در صفوف مسلمین را افشا نمایند.

حجت‌الاسلام سید موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، با اشاره به عید سعید فطر، اظهار داشت: عید سعید فطر یکی از اعیاد مهم در دین مبین اسلام است و این روز، روز شادی و پاداش یک ماه زهد، معنویت و خداشناسی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: عید فطر که برای همه ما روز مهم و بسیار بزرگی است، اصول و رسومی دارد که ملزم به انجام و به‌جای آوردن آن‌ها هستیم.

وی افزود: به‌جای آوردن صلح رحم، بازدید از اقوام و بستگان، کمک به نیازمندان و... برخی از واجبات چنین اعیادی در دین اسلام است.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه عید سعید فطر باید در جهان اسلام به‌عنوان زیرساخت وحدت معرفی شود، خاطرنشان کرد: امروز آرزوی دشمنان اسلام، اختلاف بین برادران دینی است و به هر شکلی می‌خواهند به این آرزوی نامشروع خود برسند، پس بجاست که مسلمین از هر مذهبی بصیرت و دشمن‌شناسی داشته باشد و متوجه این توطئه‌های ننگین باشد.

وی افزود: در روز عید سعید فطر برادران اهل سنت و اهل تشییع در کشوری همانند ایران در کنار هم نماز این روز را اقامه کردند، همانند تیری بر دل دشمنان خارجی و داخلی و مخالفان وحدت جهان اسلام بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان بیجار با اشاره به لزوم حفظ وحدت در جهان اسلام، گفت: امروز وظیفه روحانیون اهل تشییع و اهل سنت این است که ضمن بصیرت افزایی، توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف در صفوف مسلمین را افشا نمایند و جهان اسلام را نسبت به این خطر بالقوه هوشیار و آگاه سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha