جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: دشمنان به دنبال این هستند که ارزش های اسلامی در جامعه ما کمرنگ شود تا به اهدف شوم خود برسند،چرا که امروز به دنبال ترویج بی حجابی وبی عفتی در جامعه هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جلسه حجاب و عفاف شهرستان البرز، گفت: خانواده ها نقش مهمی در ترویج حجاب در جامعه دارند و باید در تربیت درست فرزندان خود دقت داشته باشند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند که ایران را بی امنیت معرفی کنند تا به اهداف خودشان برسند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خانواده یک سامانه تاثیرگذار در جامعه است و لذا دشمنان می خواهند جوانان ما را از تشکیل خانواده دور کنند تا در نتیجه جامعه ما را متلاشی سازند لذا مقام معظم رهبری همواره بر لزوم ترویج فرهنگ خانواده تاکید می کنند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ اسلامی در جامعه تسری پیدا کند، مردم حیات پیدا می کنند و دیگر نیازی به علوم انسانی غربی نداریم و مردم آرزو دارند که فرهنگ اسلامی در جامعه جاری و ساری باشد و مسئولان باید در این امر تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: دیانت‌ در حوزه‌ عمل‌، ‌شامل دستور و آئین چگونگی زندگی‌ شخصی‌ و اجتماعی‌ انسان‌ است و‌ وقتی که‌ استعمار با استبداد از زنان مسلمان‌ کشف‌ حجاب‌ کرد، مردم‌ دنیا فهمیدند که‌ آزادی‌ غربی‌، دروغی‌ بیش‌ نیست‌ که‌ تنها در قالب‌های‌ فکری‌ دشمنان‌ خدا و احکام‌ نورانی‌ اسلام‌ تعریف‌ می‌شود.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اصولا برای‌ غربی‌ها عریان‌ بودن زن‌ آزادی‌ است‌، اما اگر زن‌ مسلمان‌ بخواهد کرامت‌ و حرمت‌ خود راحفظ کند و با حجاب‌ سرکلاس‌ درس و یا در فعالیتهای اجتماعی‌ حاضرشود و به‌ فعالیت‌های‌ علمی‌ و پژوهشی‌ خود ادامه‌ دهد، دیگرخبری‌ از آزادی‌ در حاکمیت‌ سیاسی از نوع حاکمیت ‌غربی‌ها نیست‌.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: دشمنان به دنبال این هستند که ارزش های اسلامی در جامعه ما کمرنگ شود تا به اهدف شوم خود برسند،چرا که امروز به دنبال ترویج بی حجابی وبی عفتی در جامعه است.

 کارشناس امور خانواده بیان کرد: اصولا دختران و زنانی که از حجاب برتر برخوردار هستند دارای اعتناد به نفس و امنیت خاطر بیتشری نسبت به بدحجابان جامعه هستند و این همان تاثیر حجاب و عفاف در روحیات این قشر از جامعه است .

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: امروزه ثابت شده است که ایمان قوی و داشتن حجب و حیا در زنان باعث شده تا کمتر در معرض بیماری‌های افسردگی و روحی و روانی قرار بگیرند و این حفظ تشخص زنان و دختران برگرفته از حجاب و عفت کلام و جسم آنان است.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha