شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) صحنه گفت: برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان سالجاری در جهت آشنایی با قرآن و معارف قرآنی و تفسیر قرآنی متفاوت تر از سنوات گذشته بود.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه 82 سوره مبارکه اسراء که می فرماید«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا» اظهار داشت: انس با قرآن مایه هدایت و نورانیت طلاب علوم و معارف اهل بیت(ع) است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) صحنه با تاکید بر توجه به برکات ماه بهار قرآن و استفاده بهتر طلاب و اساتید از انوار الهی، افزود: دانش آموختگان مکتب امام صادق(ع) باید روح و جانشان را از کوثر وحی سیراب کنند.

وی افزود:برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان سالجاری در جهت آشنایی با قرآن و معارف قرآنی و تفسیر قرآنی متفاوت تر از سنوات گذشته بود.

حجت الاسلام بهمنی از برگزاری محافل اُنس با قرآن با حضور قاریان کشوری در شهرستان صحنه خبر داد و خاطر نشان کرد: در نیمه ماه مبارک و میلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل قرآنی در مجتمع کمیته امداد و گروه دیگر تواشیح از استان همدان، با همکاری شهرداری صحنه، برگزار شد.

وی گفت: در این محافل انس با قرآن کریم که 2 ساعت قبل از اذان مغرب برگزار می شد تعدادی از طلاب قاری استانی و شهرستانی و مدرسه علمیه صحنه در فضای معنوی و شور و حال قرآنی قرائت داشتند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) صحنه با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در 26 ماه مبارک در مسجد امام حسین(ع) صحنه با حضور قاریان کشوری، افزود: برگزاری محفل قرآنی به همت امام جماعت مسجد که از اساتید حوزه علمیه و فعال فرهنگی است با همکاری هیئت امناء و مشارکت حوزه علمیه صورت گرفت.

وی فعالیت‌های تبلیغی اساتید و طلاب فاضل مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) در سطح شهرستان صحنه را ارزشمند دانست و گفت: در شب‌های پر اهمیت قدر، بیشتر برنامه‌ها و مراسمات احیاء در مساجد توسط اساتید و طلاب مدرسه علمیه صحنه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha