جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
چرداول

حوزه/ سال گذشته بیش از یک هزار و۳۱۳ مورد خدمت مسکن برای نیازمندان استان ایلام انجام‌گرفته که در این زمینه شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، ضیاء رضایی، در آیین واگذاری ۲۴ واحد مسکونی به مددجویان چرداول، اظهار داشت: سال گذشته بیش از یک هزار و313 مورد خدمت مسکن برای نیازمندان استان ایلام انجام‌گرفته که در این زمینه شش میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 160 مورد فعالیت عمرانی و ساخت مسکن برای مددجویان شهرستان چرداول انجام‌گرفته است که شامل ساخت 28 مورد مسکن روستایی، 15 مورد مسکن شهری، 104 مورد تعمیرات مسکن مددجویی و 13 مورد حمام و سرویس‌های بهداشتی بوده است.

وی با بیان اینکه در ساخت این واحدهای مسکونی افراد نیکوکار مشارکت خوبی داشته‌اند، افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی، درمجموع 982 میلیون تومان از محل اعتبارات امداد، مشارکت خیران و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به عمق محرومیت و پراکندگی روستاهای شهرستان چرداول خصوصاً در منطقه هلیلان، سال گذشته حدود 14 درصد کل اعتبارات عمرانی امداد استان ایلام به این شهرستان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلات مسکن مربوط به نیازمندان ایلام به حداقل رسیده، تصریح کرد: تلاش ما این است که حداقل در حوزه مسکن روستایی ظرف دو سال آینده مشکل مسکن مددجویان برطرف شود.

امام‌جمعه شهر چرداول نیز در این آیین با بیان اینکه فعالیت درزمینهٔ ساخت مسکن برای نیازمندان از بهترین و ماندگارترین خدمات کمیته امداد است، اظهار داشت: همه ما شاهد هستیم که سالیانه صدها واحد مسکونی در استان ایلام برای نیازمندان این استان توسط این نهاد ساخته می‌شود و نهضت بزرگی در زمینه ساخت مسکن در این استان شکل‌گرفته است.

حجت‌الاسلام امرایی گفت: از آنجایی که منطقه هلیلان از محروم‌ترین مناطق استان ایلام است در سالهای اخیر درزمینهٔ ساخت مسکن خدمات برجسته‌ای در روستاهای این منطقه توسط کمیته امداد انجام‌گرفته و روستاییان با چنین خدماتی برای ماندن در محل زندگی خود امیدوار شده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چرداول نیز در این آیین با اشاره به ساخت یک واحد مسکونی که برای یکی از مددجویان بخش آسمان‌آباد توسط مسئولان حاضر افتتاح شد، گفت: این مددجو بعد از 20 سال به مهم‌ترین آرزوی خود که ساخت مسکن بوده رسیده است.

جمشید زادی تصریح کرد: برای ساخت این واحد مسکونی 33 میلیون تومان هزینه شده که 20 میلیون تومان آن توسط کمیته امداد و 13 میلیون تومان آن نیز با مشارکت خیران تأمین‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha