جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بابامیرساطحی

حوزه/ استاد حوزه علمیه اصفهان، تعطیلات تابستانه حوزه علمیه را بهترین فرصت مطالعه کتاب های شهید مطهری دانست و گفت: این کتب غنی از علوم مورد نیاز برای جامعه امروز و به ویژه جوانان است.

حجت الاسلام  امان الله بابامیر ساطحی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان پیرامون استفاده طلاب از فرصت تعطیلات تابستان برای تقویت بنیه علمی و روحی، اظهار کرد:  زمانی که تابستان فرا می رسد، اولین موضوعی که به ذهن می آید استفاده از فرصت ها است.

وی با بیان اینکه طلاب در مدت تعطیلات تابستان مطالعات جانبی را انجام دهند و به مسافرت تفریحی - زیارتی بروند، تصریح کرد:هر طلبه ای بر اساس علایق شخصی خود مطالعاتی که نتوانسته اند در طول سال انجام دهند را در این مدت برنامه ریزی کنند.

استاد حوزه علمیه اصفهان، مطالعه کتابهای شهید مطهری را در تعطیلات تابستانه حوزه علمیه بهترین فرصت دانست و افزود: این کتب غنی از علوم مورد نیاز برای جامعه امروز و به ویژه جوانان است.

حجت الاسلام ساطحی در توصیه به طلاب جوان گفت: بهترین استفاده را از این زمان برای تقویت دروس گذشته، کاربردی کردن ادبیات عرب، الگو شناسی، آموزش کتب و مبانی معرفتی، اخلاقی و ادبیات، تعمیق بخشی به مبانی مهم معرفتی و علوم پایه حوزه داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: مدیران می توانند یکی از درسهای حوزه را تحت عنوان ترم تابستان بر گزار کنند همچنین با انسجام طلاب میتوانند یک اردوی علمی –تفریحی  برای طلبه ها به صورت جمعی برگزار کنند و از آن در جهات مختلفی بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha