جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آذرشب معاون تهذیب حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام آذرشب از برگزاری دوره میثاق طلبگی ویژه افراد جدیدالورود به حوزه علمیه استان بوشهر در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره میثاق طلبگی در تابستان امسال خبر داد و گفت: پس از برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه در اردیبهشت ماه امسال و مشخص شدن افراد پذیرفته شده در این آزمون، مصاحبه هایی در مدارس علمیه هشت گانه استان با حضور مدیر و معاونین حوزه  استان از متقاضیانی که در آزمون کتبی پذیرفته شده بودند، به عمل آمد .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: پس از تجمیع تحقیقات و پرونده ها و فرم های مربوط به مصاحبه و برگزاری هسته های گزینش با در نظر گرفتن همه شرایط، لیست نهایی پذیرفته شدگان مشخص و به مدارس اعلام شد که متعاقباً از پذیرفته شدگان جهت حضور در دوره میثاق طلبگی دعوت به عمل آمد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این دوره ابراز داشت: این اردوی تهذیبی از روز 30 تیر ماه آغاز و تا پنجم مرداد ماه به صورت متمرکز طی شش روز در اردوگاه الغدیر شهر خان زنیان استان فارس با حضور طلاب جدیدالورود همه مدارس علمیه استان بوشهر برگزار، و برنامه های جذاب و متنوعی در آن تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام آذرشب به برنامه این دوره اشاره کرد و گفت: کلاس های آموزشی، برنامه های قرآنی، حلقه های معرفتی، جلسات بصیرتی و سیاسی، برگزاری جلسات درس اخلاق و مشاوره عمومی و اختصاصی و برنامه های ورزشی و  تفریحی از جمله برنامه های این دوره است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر هدف از برگزاری این دوره را آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای حوزه، الزامات طلبگی، سیره بزرگان و علمای حوزه و شیوه تحصیل در حوزه های علمیه عنوان کرد.

وی ادامه داد: تعدادی از کارشناسان مرکز مشاوره نیز در این حضور خواهند یافت و پذیرفته شدگان می توانند از نزدیک از نظرات کارشناسان بهره ببرند.

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: پس از برگزاری دوره میثاق طلبگی و ارزیابی افراد جدیدالورود دوره اختبار و تثبیت در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha