جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترامپ

حوزه/ ستاد برگزاری برنامه های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در استان ایلام تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌ علی چراغی‌پور در نشست ستاد برگزاری برنامه های ویژه هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، در ایلام اظهار کرد: ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان این که امروز مداخله آشکار و اقدامات خصمانه دولت آمریکا در امور جهانی به خصوص نسبت به کشورها مستقل و مردم سالار امری کاملاً واضح است، افزود: دولت جهانخوار آمریکا با ادعای دفاع از حقوق انسانها در واقع نهایت نقض حقوق بشر را انجام داده و به هر نحو ممکن سعی در ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت کشورهای آزادی خواه و استقلال طلب دارد .

وی ادامه داد: سوءاستفاده آمریکا از حربه دفاع از حقوق بشر برای اعمال فشار بر ایران در جهت تعدیل مواضع و تغییر ماهیت نظام و محتوای انقلاب اسلامی امری غیر قابل انکار بوده که برای رسیدن به اهداف شوم خود نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کند .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: امروز  شاهد اقدامات دیوانه وار رئیس جمهور آمریکا بر ضد کشورها به ویژه ایران اسلامی هستیم و این امر می طلبد که برنامه های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حجت الاسلام چراغی پور ادامه داد: فضاسازی محیطی و تبلیغات گسترده به منظور معرفی هر چه بیشتر هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از روز چهارم تیرماه آغاز خواهدشد و در طول هفته نیز برنامه های متعددی در دستور کار قرار خواهد گرفت .

وی برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهدای فاجعه 7 تیر، یادواره شهید رضایی نژاد و 2 شهید ترور استان، برپایی نمایشگاه ویژه هفته بازخوانی در محل برگزاری مراسم و به خصوص نماز جمعه هشتم تیرماه و حضور بر مزار شهدا و و تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهیدان گرانقدر را از جمله برنامه های پیش بینی شده اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha