پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران، باطل السحر نقشه های شوم سردمداران پلید آمریکا را نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی در کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در نشست جمعی از مسؤولان شهر بابلکنار بر ضرورت تشکیل امت واحده به منظور مقابله با سلطه مستکبران عالم تأکید کرد و گفت: امت اسلامی با حفظ انسجام نباید بگذارند که قدرت های فاسد و سلطه گر پیکره مسلمانان را متفرق کنند.

وی با بیان این که دشمن از این اتحاد و اجتماع امت اسلامی هراسان است، افزود: به همین دلیل همواره تلاش می کند تا تفرقه و اختلاف را در جوامع اسلامی گسترش دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به خطر تصویب FATF در مجلس شورای اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه با تلاش دلسوزان و نیروهای انقلابی بررسی آن دو ماه به تعویق افتاد، گفت: با تصویب FATF در مجلس گروه های مقاومت از جمله حزب الله به عنوان گروه های تروریستی شناخته می شوند و کشورهای امضاء کننده این کنوانسیون به مقابله با گروه های مقاومت ملزم می گردند.

وی با بیان این که تصویب این لایحه در مجلس زمینه ساز خود تحریمی و برجام منطقه ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: با تصویب این لایحه به تدریج  می گویند باید دست از حزب الله بردارید و بعد از آن بر جام موشکی را هم قبول کنید.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که ایران اسلامی بارها اعلام کرده هدف اصلی توسعه صنایع موشکی، افزایش قدرت دفاعی در مقابل دشمنان و سلطه گران است، تصریح کرد: اکنون دلواپسی آمریکا و اروپا از موشک های ایران در حالی است خودشان ید طولانی در جنایت علیه بشریت دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حالی این لایحه امنیت کشورمان را تهدید می کند، البته برخی از مسؤولان دیپلماسی کشور می گویند که  مشکلی برای امنیت کشور ایجاد نمی کند، خاطرنشان کرد: متن و مفاد این لایحه نشان می دهد   هدف اصلی و نهایی آن خلع سلاح سپاه و نیروهای مقاومت و تحویل دست بسته مردم مظلوم این مرز و بوم به داعش و سایر تروریست ها است.

وی تاکید کرد: متأسفانه باتصویب 20 دقیقه ای طرح  برجام در مجلس یک سابقه منفی برای برخی از نمایندگان است و باید غیرت و همت به خرج بدهند و با پرونده خود را نزد ملت سیاه تر نکنند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که برخی از مسؤولان دیپلماسی در هشداری به کره شمالی می گویند در مذاکره با آمریکا هوشیار باشید، ادامه داد: ما به رفتارهای آمریکا با بد بینی نگاه می کنیم، خوب چرا وقتی دلواپسان به شما می گفتند به آمریکا اعتماد نکنید گوش نکردید.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شرکت های خارجی قراردادهای نفتی و صنعتی منعقد شده با ایران را یکی پس از دیگری لغو می کنند، گفت: متأسفانه هیچ دستگاه و نهادی به موضوع خسارت های سنگینی که از این طریق به کشور تحمیل می شود رسیدگی نمی کند.

وی در ادامه سخنان خود به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و با تأکید بر این که دولت باید برای حل این مشکلات اقدام عاجلی انجام دهد، گفت: متأسفانه سیاست های اقتصادی دولت در رفع مشکلات موجود کارساز نبوده است.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید بر این که باطل السحر نقشه های شوم سردمداران پلید آمریکا نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی در کشور است، گفت: دولت به ملت گزارش بدهد که تا به امروز در این زمینه چه کارها کرده و در کجای این کار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن می خواهد با ورشکستگی اقتصاد مردم را به خیابان بکشاند، افزود: چرا در کشوری با این همه نعمت وضعیت مردم و خانواده ها و کارکنان باید این گونه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha