شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاهده FATF

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای با اعتراض به پذیرش کنوانسیون FATF آورده است: امضای این معاهده به نوعی خوش آمدگویی به دشمنان نظام اسلامی و تسلط آنان بر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای با انتقاد شدید از پذیرش کنوانسیون FATFآورده است: دشمنان از صدر پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دسیسه ها را علیه جمهوری اسلامی به بوته آزمایش گذاشته اند، ولی هر بار شکست خورده تر از قبل چیزی جز سرخوردگی نصیب آنان نشده است.

جنگ نظامی، تحریم‌های اقتصادی، فشارهای سیاسی در مجامع بین المللی و... از جمله این توطئه های دشمنان در این 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است که به حمد خداوند متعال تاکنون راه به جایی نبرده است.

امروز نیز دشمن که می بیند دروازه های دفاعی این نظام اسلامی رسوخ ناپذیر است، دست به ترقندهای اقتصادی و سیاسی در سطح بین المللی برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران و کاستن از اقتدار رو به رو رشد آن می زند.

بعد از قائله برجام و برای فشار بیشتر بر جبهه مقاومت و تسلط کامل بر خاورمیانه و به ویژه تضعیف اقتصاد کشور جمهوری اسلامی، دول استعماری کنوانسیون FATF که ماهیتی کاملا امپریالیستی دارد را مطرح کرده اند و از این طریق می خواهند از یک سو جبهه مقاومت که مانع دست اندازی های دشمنان در منطقه شده است را از پای درآوردند و از سوی دیگر به دنبال محکم کردن پایه های رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه هستند.

بی شک امضای کنوانسیون FATFاز سوی جمهوری اسلامی پیش زمینه ای برای اجرایی و عملیاتی شدن توطئه نفوذ در تمامی ارکان کشور خواهد بود.

FATF یک معاهده معمولی نیست که به سرعت از کنار آن گذشت، بلکه طرحی سطله جویانه برای استیلا بر کشورهای مخالف جهان سرمایه داری و ... می باشد.

اساتید، معاونین، روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان کردستان ضمن محکوم کردن کنوانسیون FATFاز نمایندگان مجلس به ویژه منتخبان استان کردستان در خانه ملت درخواست دارد که هرگز زیر قبول این قرارداد و معاهده ننگین که رنگ و بوی معاهده ترکمنچای و گلستان را می دهد نروند و اجازه ندهند که دشمنان خارجی و داخلی راه نفوذ به ارکان این انقلاب برآمده از اسلام را پیدا و کینه چندین ساله خود را بر سر این ملت خالی کنند.

روحانیون و طلاب کردستان از ملت و علی الخصوص مردم شریف این استان می خواهد که واکنش خود را به این طرح جدید استعماری نشان دهند تا به دشمنان فهمانده شود که این ملت و نظام هوشیار و با بصیرت تر از آن هستند که بدخواهان می اندیشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha