جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی

حوزه/ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از برگزاری همایش مردمی «استقبال از کالای ایرانی» در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست مدیران استان ایلام اظهار داشت: به منظور حمایت از کالای ایرانی و نظارت بیشتر بر بازار مصرف، نشستی در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام برپا شد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: ایلام گران و یا گران‌ترین استان کشور است و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد، لذا باید شرایطی پیش آوریم که این روند رو به رشد، کاهش یابد و استان ایلام با وجود محرومیت‌های آن از این رتبه دردناک و ملال‌آور خارج شود. بر این اساس بنا داریم هفته آینده همایش مردمی استقبال از کالای ایرانی را در استان ایلام برپا کنیم و در این راه مصمم هستیم.

حسینی افزود: انتظار است مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر شهرستانی به صورت متناوت این همایش برپا شود تا نتیجه مثبتی از آن به دست آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام نیز در این نشست گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

نعمت‌الله بیرانوند افزود: ظاهر و تبلیغات کالای قاچاق فریبنده‌ است و شبکه‌های ماهواره‌ای دائم تبلیغ آن را انجام می‌دهند و قدرت رقابت با تولید داخلی را به صورت نا عادلانه به دست می آورد.

مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام نیز در این نشست گفت: باید همایشی فرهنگی - اقتصادی در راستای کالای ایرانی در استان ایلام برگزار شود و حداکثر برداشت و فایده و دستاورد را از این همایش داشته باشیم.

علیرضا شیرویی ادامه داد: دستگاه‌های تخصصی هم باید پای کار آمده و با ارائه پیشنهادات خود زمینه هرچه باشکوه برگزار کردن این همایش در ایلام را فراهم سازند.

مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام گفت: نظارت بر بازار و استفاده از کالای ایرانی باید به دغدغه‌ای جدی تبدیل شود و در این راستا برنامه‌ها و طرح‌هایی اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha