جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به لزوم ارتباط بین علم اندوزی و کسب معنویت، گفت: تعلیم و تعلم به‌عنوان یکی از رسالت های قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در جمع دبیران و کادر اجرایی آموزشگاه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت شهرستان یزد، با اشاره به نقش معلمان در آینده کشور، گفت: معلمان وظیفه تربیت نسل های آینده این کشور را بر عهده دارند که این وظیفه بس خطیر و مهم است.

وی بر لزوم ارتباط بین علم اندوزی و کسب معنویت تاکید کرد و افزود: علم زمانی می تواند بر خود فرد و جامعه موثر باشد که همراه با معنویت و ایمان باشد.

این مقام مسئول از تعلیم و تعلم به‌عنوان یکی از رسالت های قرآن کریم یاد کرد و اظهار داشت: مخاطب قرآن عقل انسان است، یعنی در تعلیم و تعلم اگر عقل نباشد اصلا تعلیم و تعلمی شکل نمی گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: تعلیم و تعلم با استدلال و منطق همراه است؛ بعضی از بزرگان می فرمایند قرآن یک زبان دیگر دارد که آن زبان دل است که احساس است و آن احساس انسان با هستی مطلق است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha