جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به اجرای برنامه های متعدد در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: از ظرفیت اداره تبلیغات اسلامی یزد در جهت غنی سازی اوقات فراغت تابستان امسال استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد در فرمانداری شرکت کرده بود، با اعلام این که سال گذشته ۲ برابر ظرفیت سهمیه شهرستان یزد کلاس های اوقات فراغت توسط این اداره برگزار شد، گفت: از تمام ظرفیت های موجود استفاده می‌کنیم تا بهترین برنامه های تابستانی را در سال ۹۷ داشته باشیم.

وی استفاده از روحانیون مجرب و دوره دیده اعزامی از قم و اساتید مجرب قرآنی استان جهت برنامه ها را یکی از این ظرفیت ها دانست و افزود: امسال علاوه بر مبلغین اعزامی، مبلغات نیز این کلاس ها را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام سلطانی وجود کانون ها و انجمن های اسلامی، خانه های قرآنی را از دیگر ظرفیت های قابل استفاده دانست و اعلام آمادگی کرد که در صورت نیاز نهادها روحانیون اعزامی از قم جهت برنامه های تابستانی آن ادارات اعزام گردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در ادامه با اشاره به روز اول تیرماه سالروز صدورفرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی «رحمة الله علیه» درسال ۱۳۶۰ مبتنی برتأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از ایّام به یاد ماندنی وشیرین انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: به منظور گرامی داشت این روز برنامه های مختلفی در سطح شهرستان یزد برگزار می‌شود.

وی از جمله این برنامه ها را دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار محترم استان، فرماندار شهرستان، ائمه جمعه شهرها ذکر کرد و افزود: به همین مناسبت نمایشگاهی از عملکرد یک ساله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمحل میعادگاه نماز جمعه مسجد ملااسماعیل برگزار می گردد.

این مقام مسئول اهدای شاخه گل به قبور محترم شهداء به‌ویژه سومین شهید محراب حضرت آیت الله شهید صدوقی و تجلیل از مبلغین و دیدار از مبلغین برتر را از دیگر برنامه های این روز مطرح کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha