جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ محمد حسین مفتی قدس

حوزه/ شیخ محمد حسین مفتی قدس و فلسطین صبح امروز با صدور بیانیه ای از سوی دارالافتاء از مسلمانان خواست برای نجات مسجدالاقصی کاری کنند و این مسجد را از تهدیدها و تجاوزات خطرناک اشغالگران اسرائیلی نجات دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ محمد حسین مفتی قدس و فلسطین صبح امروز با صدور بیانیه ای از سوی دارالافتاء، از مسلمانان خواست برای نجات مسجدالاقصی کاری کنند و این مسجد را از تهدیدها و تجاوزات خطرناک اشغالگران اسرائیلی نجات دهند.

شیخ حسین هتک حرمت مسجدالاقصی توسط پلیس اشغالگر و اجازه یافتن مکرر شهرک نشینان یهودی برای ورود به مسجدالاقصی و اجرای مراسم ازدواج یهودیان در صحن های این مسجد را محکوم کرد و گفت: این هتک حرمت ها در حالی صورت می گیرد که مسلمانان از برگزاری نماز و انجام شعائر اسلامی در مسجدالاقصی محروم هستند و رفت و آمد آنها به این مسجد تحت تدابیر شدید امنیتی صورت می گیرد.

مفتی قدس گفت: این همه سرکشی و طغیان نیروهای اشغالگر قدس، همزمان است با اقدامات نژادپرستانه آمریکا علیه مردم فلسطین و حمایت آنها از اشغالگران در تمام زمینه ها که آخرین این حمایت ها انتقال سفارت آمریکا از تل اویو به قدس و جلوگیری از محکوم شدن رژیم صهیونیستی در شورای امنیت بود.

شیخ محمد حسین ادامه داد: جنایت های این روزهای صهیونیست ها همزمان است با معرکه "البوابات" در سال گذشته که با پیروزی بزرگ فلسطینی ها همراه بود و ما تاکید می کنیم که قدس و مسجدالاقصی در برابر تمام جنایت های صهیونیست ها به زودی پیروز می شوند.

خطیب مسجدالاقصی در ادامه بیانیه خود از ملت های عربی و اسلامی و رهبران و حاکمان این کشورها و تمام شرافتمندان جهان خواست برای جلوگیری از تجاوزات و زیاده خواهی صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران آن کاری انجام دهند و در مورد خطر افزایش تجاوزات صهیونیست ها و شهرک نشینان علیه ملت فلسطیت و مقدسات فلسطین هشدار داد و گفت: عواقب تمام این جنایت ها آتش خشم و کینه را در منطقه شعله ور می کند و جنگ دینی سنگینی را ایجاد خواهد کرد که عاقبت آن بر کسی معلوم نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha