شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در نوسانات اقتصادی کشور تنها قشر ضعیف و محروم جامعه هستند که محرومیت آنها بیشتر می شود، گفت: در این بازار آشفته باز هم همان عده معدود سود می برند و سرمایه و دارایی های آنها چند برابر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام محسن شیخی‌عزیزی، امروز در نشست جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان بابل با انتقاد از وضعیت اقتصادی موجود در جامعه، گفت: هر چه سریعتر باید عامل اصلی این مشکلات و نابسامانی های اقتصادی در کشور مشخص شود.

وی با تأکید بر این که دولتمردان نباید در رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم سستی کنند، بیان داشت: مسؤولان باید جهادگونه وارد میدان شوند و به وضع بی‌سر و سامان اقتصادی جامعه خاتمه دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید بیش از این ها شاکر و قدردان همراهی مردم در صحنه های مختلف انقلاب باشند، تصریح کرد: خواسته و مطالبه مردم از مسؤولان کاملاً شفاف و واضح است و مسؤولان نیز باید تلاش کنند تا این خواسته ها هر چه سریعتر محقق شود.

حجت الاسلام شیخی با اشاره به این که مردم فهیم و هوشیار ما به خوبی می دانند که امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی به سر می بریم، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید هوشیاری هم جانبه خود را حفظ کنیم و مسؤولان هم بیشتر تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در نوسانات اقتصادی کشور تنها قشر ضعیف و محروم جامعه هستند که محرومیت آنها بیشتر می شود، افزود: متأسفانه در این بازار آشفته باز هم همان عده معدود سود می برند و سرمایه و دارایی های آنها چند برابر می شود.

حجت الاسلام شیخی با تأکید براین که رسیدگی به امور مردم یک تکلیف مهم بر عهده مسؤولان است، تصریح کرد: متأسفانه آن طور که انتظار می رفت و مسؤولان نیز وعده داده بودند مشکلات معیشتی مردم رفع نشد و همچنان همان مسائل و مشکلات پا برجا است.

وی با بیان این که نباید در یک جامعه اسلامی با این سطح ظرفیت و توانمندی بیکار داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای شعار دادن تلاش کنند تا مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی محقق شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که به طور حتم راه حل مشکلات امروز کشور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است، گفت: در شرایطی که کشورهای غربی خط تحریمی علیه ایران اسلامی را دنبال می کنند بهترین راه برای دور زدن این تحریم ها اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام شیخی با بیان این که نباید چشم مسؤولان به بیرون باشد، افزود: این اشتباه بزرگی است که ظرفیت های داخلی را نادیده بگیریم و به وعده های نسیه چند کشور غربی دل ببندیم.

وی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر دشمنی ها و توطئه های شیطان بزرگ خواهد ایستاد، بیان داشت: آمریکایی ها بدانند که ملت ایران اهل باج دادن نیستند و همه این مشکلات و تحریم ها را نیز تا به دست آوردن حقوق واقعی خود تحمل خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha