شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشن خیریه حمایت از بیماران اُستومی

حوزه/ جشن خیریه «حمایت از بیماران اُستومی»، با همکاری مشترک گروه هنری رسانه ای ستاک و انجمن حمایت از بیماران اُستومی استان قم، روز پنج شنبه، ۳۱ خرداد، در دانشگاه مفید برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جشن خیریه «حمایت از بیماران اُستومی»، با همکاری مشترک گروه هنری رسانه ای ستاک(زیر نظر حوزه هنری استان قم) و انجمن حمایت از بیماران اُستومی استان قم و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان مطرح کشوری و استانی، روز پنج شنبه، 31 خرداد، ساعت 18 عصر، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه مفید قم برگزار می شود.

در این جشن مهمانانی همچون احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، یکی از فرزندان آیت الله العظمی فاضل لنکرانی، مجدالدین معلمی، رئیس حوزه هنری استان قم، کوروش زارعی و سیدجواد طاهری از هنرمندان مطرح کشوری، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم، جمعی از خیرین، و ... حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام لیالی، از فضلای حوزه در این جشن معنوی به سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین خانم فرشادپور، مسئول انجمن حمایت از بیماران ٱستومی استان قم نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این انجمن ارائه خواهد داد.

پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای استندآپ، تقدیر از خیرین و حامیان نیکوکار، پخش مستند دختر بچه مبتلا به بیماری اُستومی، و ... از دیگر برنامه های جشن حمایت از بیماران اُستومی خواهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha