سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شیخ قطان و عبد الرزاق با معاون دبیر کل حزب الله دیدار کردند

حوزه/ شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان با شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان با شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان دیدار کردند.

شیخ قطان: معادله ارتش، ملت و مقاومت که حافظ لبنان است

شیخ احمد قطان بر ضرورت حفظ معادله ارتش، ملت و مقاومت که حافظ لبنان است تاکید کرد و گفت: مقاومت لبنان ثابت کرد که در دل دشمن صهیونیستی و دشمن تکفیری ایجاد رعب و وحشت کرده است و دستاوردهای مقاومت در لبنان باید از سوی احزاب سیاسی مورد تقدیر قرار گیرد.

وی افزود: ما امروز از تمامی احزاب سیاسی لبنان می خواهیم که برای تشکیل دولت با سعد حریری همکاری کنند و دولتی با مشارکت تمامی طوایف لبنانی تشکیل دهند.

شیخ قطان تصریح کرد: ملت لبنان با مشارکت در انتخابات اعلام کرد که در کنار معادله ارتش، مقاومت و ملت است.

شیخ عبد الرزاق: به فضل وحدت ملی و اسلامی توانستیم صهیونیست ها و تکفیری ها را شکست دهیم

شیخ عبد الرزاق با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت ملی و اسلامی در لبنان گفت: به فضل وحدت ملی و اسلامی توانستیم صهیونیست ها و تکفیری ها را شکست دهیم و به این دستاورد مقاومت و سلاح آن است.

وی افزود: سلاح مقاومت یک ضرورت و نیاز ملی و اسلامی ملت لبنان و منطقه است.

شیخ قطان اشاره کرد: ما امروز خواستار تشکیل دولت وحدت ملی فراگیر هستیم و هرگونه تأخیر در تشکیل آن به نفع لبنان نیست بلکه به نفع دشمنان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha