سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رستوران دار مسلمانی در واشنگتن که غذای رایگان به نیازمندان  می دهد

حوزه/ یک رستوران دار مسلمان در واشنگتن که در اقدامات خیریه هر روز به نیازمندان و بی خانمان ها و کسان دیگری که قادر به تهیه غذا نیستند خوراک رایگان می دهد، از سیاست های ضدمهاجرتی ترامپ به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wusa9، یک رستوران‌دار مسلمان در واشنگتن دی. سی آمریکا، با هدف انجام اقدامات خیریه، هر روز به نیازمندان، بی خانمان ها، پناهندگان و کسان دیگری که قادر به تهیه غذا  نباشند، خوراک رایگان می دهد.

قاضی منان صاحب رستوران سکینه حلال گریل با احترام و کرامت غذای مرغ مجانی به پناهندگان می‌دهد. این در حالی است که اخیرا در ماه آوریل، دولت دونالد ترامپ یک سیاست جدید ضدمهاجرت با نام «تحمل صفر» را آغاز کرده است که شباهت زیادی با رفتارهای فاشیستی حزب نازی دارد. طبق این سیاست با مهاجران و پناهندگان غیرقانونی به شدت برخورد شده، هزاران مهاجر به زندان فرستاده می شوند و کودکان مهاجران از والدینشان جدا شده و به یتیم خانه خواهند رفت. در ضمن اجرای این سیاست تاکنون منجر به از هم پاشیدن هزاران خانواده شده است. منان با همراهی دیگر مسلمانان سعی دارند به پناهندگان کمک کنند.

منان تصاویر کودکان مرزی را که از والدین خود جدا شده اند، «زخمی بر تاریخچه آمریکا» خواند. او که خودش 20 سال پیش از پاکستان به آمریکا مهاجرت کرده می گوید: به عنوان یک انسان این مسئولیت ما، مسئولیت  اخلاقی ما است که نگذاریم خانواده ها در این کشور یا هر جای دیگری در جهان از هم گسسته شوند.

وی همچنین قصد دارد همراه با دیگران در راهپیمایی ضدترامپ که 30 ژوئن در میدان لافایت در واشنگتن برنامه ریزی شده شرکت کند.

منان گفت: رستوران به ارائه غذای مجانی به نیازمندان ادامه می دهد. کار ما تنها یک حرکت کوچک است. تصورش را بکنید چه اتفاقی می افتد اگر همگی با هم متحد می شدیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha