جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس رضایی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان از برگزاری دوره طرح معارفی امام صادق (ع) در سه نقطه از استان خبر داد و گفت: این دوره به مدت شش روز در مدارس علمیه علی بن ابی طالب (ع) شهداد، امام حسین (ع) بافت و سفیران هدایت امام باقر (ع) جیرفت برگزار می‎ شود.

حجت الاسلام عباس رضایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از برگزاری دوره طرح معارفی امام صادق(ع) در سه نقطه از استان خبر داد و گفت: در راستای آشنایی  طلاب با سیره و احادیث امام صادق (ع) و همچنین رفع شبهات، معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان با همکاری موسسه خاتم النبیین(ص) قم تصمیم به برگزاری دوره طرح معارفی امام صادق(ع) گرفته است.

وی افزود: در چند سال گذشته با همکاری با موسسه خاتم النبیین(ص) دورههای مختلف معارفی را برای مبلغین هجرتی استان برگزار کردهایم. به عنوان نمونه سال گذشته طرح معارفی امام صادق(ع) و حضرت زهرا(س) در پنج نقطه از استان ویژه مبلغین  برگزار شد که نتایج خوبی هم در بر داشت.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: امسال در راستای دانش افزایی طلاب در حوزه مباحث اعتقادی و شبهات روز، دورههای طرح معارفی ویژه طلاب برگزار می شود که در قدم اول و در خلال دورههای مهارت تبلیغی که در شهرستانهای شهداد، بافت و جیرفت برگزار میشود، تصمیم به برگزاری این دوره طرح معارفی گرفتهایم.

وی خاطر نشان کرد: این دوره به مدت شش روز در روزهای نهم و دهم تیر در مدرسه علی بن ابی طالب(ع) شهداد، یازدهم و دوازدهم در مدرسه امام حسین(ع) بافت و سیزدهم و چهاردهم در سفیران هدایت امام باقر (ع) جیرفت برگزار میگردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha