سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام علی محمدی معاونت تهذیب

حوزه/ با ابلاغ آیین‌نامه استفاده از گوشی موبایل و فضای مجازی به مدارس علمیه، لازم است در اجرای آن، همه مدیران و معاونین تهذیب همکاری کنند تا شاهد اثرگذاری این آیین‌نامه باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام علی محمدی پیش از ظهر امروز در هفدهمین نشست هم‌اندیشی و دانش‌افزایی معاونان تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه که در ساختمان مرکز مدیریت در قم برگزار شد، بابیان این که امروز در شرایط بسیار حساسی از لحاظ فضای مجازی و استفاده از گوشی های همراه قرار داریم، گفت: اگر به این موضوع در مدارس علمیه توجه نشود، باید شاهد خطرات و آسیب‌های جدی آن بود.

وی با بیان این که برای جلوی گیری از آسیب‌های استفاده از فضای مجازی و گوشی لازم است تا قوانینی در مدارس علمیه طراحی کرد و آیین‌نامه و سیاست‌های طراحی شود و این کار صورت گرفته و آیین‌نامه ابلاغ شده، افزود: با ابلاغ آیین‌نامه استفاده از گوشی موبایل و فضای مجازی به مدارس علمیه، لازم است در اجرای آن، همه مدیران و معاونین تهذیب همکاری کنند تا شاهد اثرگذاری این آیین‌نامه باشیم.

مدیر مطالعات معاونت تهذیب حوزه های علمیه بابیان اینکه در اجرای مباحث تربیتی نقش شورای تهذیبی و نوشتن تفاهم‌نامه فی‌مابین طلاب مدرسه علمیه و مدیران لازم است، افزود:این شورای و تفاهم نامه می تواند به اجرای برنامه ها و طرح ها، کمک کند.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha