چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضور حجت الاسلام یعقوب نژاد در فروشگاه نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یعقوب نژاد ، نویسنده کتاب"فرهنگ موضوعات و چکیده آثار شهید مطهری" در قالب سلسله برنامه های دیدار با اهالی قلم در فروشگاه نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این برنامه که از ساعت 10 تا 12 در این فروشگاه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین یعقوب نژاد، ضمن حضور در این مکان، به گفت و گو با علاقه مندان به کتاب در عرصه علوم انسانی و اسلامی پرداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این که اجرای این گونه برنامه ها باعث آشنایی بهتر مخاطبان با نویسندگان و مولفان آثار می شود، به تبیین مهم ترین ویژگی های کتاب " فرهنگ موضوعات و چکیده آثار شهید مطهری" پرداخت و گفت: این کتاب مشتمل بر بیش از یک هزار صفحه به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پاییز سال گذشته منتشر شد.

معاون پژوهش این پژوهشگاه همچنین با بیان این که تاکنون بیش از 20 برنامه با حضور نویسندگان و مولفان آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در فروشگاه نشر این مرکز در قالب برنامه دیدار با اهالی قلم برگزار شده، افزود: به هر صورت کتاب ابزار مهم انتشار فرهنگ است و حتی در دنیای مدرن امروزی که فضای مجازی قدرت و نفوذ گسترده ای یافته، هیچ چیز نتوانسته جای کتاب را برای علاقه مندان به آن بگیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha