جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد رضا ضمیری - انجمن مطالعات اجتماعی

حوزه/ عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم گفت: تولید محتوای مناسب و به روز در فضای مجازی نیازمند مشارکت نخبگان حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا ضمیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: امروز حضور فعالانه در فضای مجازی در راستای تولید محتوای دینی و انقلابی یک ضرورت به شمار می رود تا به این وسیله بتوانیم از ارزش های الهی و انقلابی خود به درستی دفاع کنیم.

وی افزود: بی شک چنانچه عزم و اراده جمعی در این باره مطرح باشد و از سویی کارشناسان دینی و اجتماعی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی با تعامل و همفکری وارد این گود شوند، می توان به کسب نتایج بسیار خوب و امیدوارکننده در زمینه رصد و پالایش فضای مجازی و به خصوص ارایه تولیدات مناسب ملی و اسلامی امیدوار باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه در عین حال به ضرورت توجه به اصل مخاطب شناسی در این خصوص تاکید کرد و گفت: بی توجهی به مخاطب و خواسته ها و نظرات او منجر به تولید کار خوب و پخته نمی شود ، ضمن آن که ارزش کار ما نیز مشخص نمی شود و لذا باید ضمن توجه به اقتضائات روز و بایسته های دینی و اخلاقی به تولید محتوای مناسب در فضای مجازی پرداخت که همچنین برای مخاطب نیز جذاب باشد.

وی همچنین بیان داشت: به هر صورت امروز دغدغه مندان حوزوی و دانشگاهی که دل در گرو ارزش های دینی و انقلابی دارند باید متعهدانه وارد این عرصه های نوظهور شده و اتفاقات خوب و مبارکی را رقم بزنند که انشاالله ثمراتش موجب خنثی شدن توطئه های نرم فرهنگی دشمن در بستر فضای مجازی شود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha