شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا شیرزاد ایزدی

​حوزه/ کارشناس دینی اهل سنت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی نقشه های پلید دشمنان را در لابه لای کنوانسیونFATF درک و فهمیده اند و مخالفت ایشان از روی حکمت و آینده نگری برای این نظام اسلامی است.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم در خانه ملت حضور دارند و از طرف مردم و به نیابت از آنها باید تصمیماتشان براساس حفظ منافع ملی کشور باشد.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: در اسلام وظیفه و مسئولیت بسیار مهم است و در روایات بسیاری از ائمه اطهار(علیهم السلام) آمده که پست برای فرد مسئولیت دنیوی و اخروی می آورد، لذا نمایندگان و مسئولین در هر مسئله ای باید حفظ اسلام و جامعه را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به کنوانسیونFATF تاکید کرد: دشمان از هر راهی وارد می شود که نظام اسلامی را تضعیف کند و امروز هم می بینیم که می خواهند این کنوانسیون جدید را به هر طریق ممکن بر ملت ایران تحمیل کنند.

ماموستا ایزدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره این کنوانسیون و مخالفت شدید معظم له با این ترفند جدید دشمن، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی نقشه های پلید دشمنان را در لابه لای کنوانسیونFATF درک و فهمیده اند و مخالفت ایشان از روی حکمت و آینده نگری برای این نظام اسلامی است.

این کارشناس دینی اهل سنت با تاکید بر اینکه این معاهده کاملا تحمیلی و برای تضغیف جامعه اسلامی به ویژه کاستن اقتدار جمهوری اسلامی مطرح شده، اظهار داشت: دشمنان با این معاهده می خواهند که اقتدار امروزه جمهوری و نیز جبهه مقاومت در منطقه را تضعیف و حتی نابود کنند، پس امضای این قرارداد باز کردن راه های نفوذ دشمنان به داخل مرزها و نیز کاستن از امنیت کشور است.

وی عنوان کرد: در 2 بند از 40 بند این معاهده به عینه مشخص است که دشمن به دنبال بستن راه های ارتباطی جبهه مقاومت در منطقه به سود اسرائیل و زیاده خواهی های این کشور جعلی است و همچنین می خواهند که از نظر مالی ایران را در تنگنا قرار دهند که بحمد خداوند متعال این نقشه پلید نیز بی نتیجه خواهد ماند.

ماموستا ایزدی با اشاره به اینکه باید جامعه و اقشار مختلف مردم نسبت به خطرات نهفته در این معاهده هوشیار شوند، گفت: طلاب، روحانیون و مبلغین و آنانی که از ماهیت استکباری و استعماری این معاهده و کنوانسیون خبر دارند باید دست به افشاگری بزنند و از سوی دیگر دولت نباید زیر حرف زور کشورهای مستکبر برود، زیرا امضای این معاهده توسط جمهوری اسلامی آرزوی دیرینه دشمنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha