شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد اقامه نماز

حوزه/ جلسه شورای اقامه نماز استان قم با حضور مدیر حوزه های علمیه، استاندار قم و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» محمد خامه یار دبیر شورای اقامه نماز استان قم، در جلسه این شورا که با حضور مدیر حوزه های علمیه، استاندار قم و جمعی از مدیران استانی که در جامعه المصطفی برگزار شد، تصریح کرد: تصمیم سازی و هدفگذاری در رابطه با فعالیت های حوزه اقامه نماز، از مهمترین وظایف شورای اقامه نماز استان به شمار می رود.

وی ایجاد نماز خانه های فاخر و بزرگ در مجموعه های استانی، ادارات، سازمان ها و شرکت ها را از برنامه های این شورا برشمرد و ابراز داشت: نگاه ما به نمازخانه های بین راهی نگاهی برون سازمانی است که با مشارکت نهادهای همکار مدیریت می شود.

دبیر شورای اقامه نماز استان قم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و اداره کل امور زندان ها را از فعال ترین نهادهای مجاهد در حوزه اقامه نماز برشمرد و ابراز داشت: نهادینه سازی برنامه های شورای اقامه نماز در بسترهای مختلف اجتماعی از مهمترین وظایفی است که بر عهده سازمان ها نهاده شده است.

وی ضمن اشاره به برپایی اقامه نماز همگانی در اعیاد، مناسبت ها و ایام خاص با مشارکت نهادها و سازمان ها، اذعان داشت: برگزاری نشست های مشترک در فضای مجازی و نیز استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان ها از دیگر برنامه های دبیرخانه این شورا به شمار می رود.

خامه یار با اشاره به این که هر سال چهار نشست توسط شورای اقامه نماز استان برگزار می گردد، اذعان داشت: ارزیابی های صورت گرفته از 90 دستگاه و سازمان، نشان دهنده ارزشمندی و نتیجه بخشی فعالیت های این شوراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha