پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کلاس های زبان انگلیسی

حوزه/ مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برای اولین بار در تابستان امسال، اقدام به برگزاری کلاس های زبان انگلیسی برای طلبه های پایه یک کرده است.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار تلاش دارد اوقات فراغت طلاب را با برنامه های مفید پر نماید.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار افزود: به همین منظور این مدرسه در تابستان امسال برای اولین بار اقدام به برگزاری کلاس های زبان انگلیسی برای طلبه های پایه یک نموده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه این طلاب در 12 ترم زبان انگلیسی را فرا خواهند گرفت، گفت: براساس پیش بینی هر یک از طلبه های حاضر در این دوره اگر در هر سال 2 ترم کلاس های زبان انگلیسی را فرا بگیرند در پایه ششم موفق به دریافت مدرک معتبر زبان خواهند شد.

حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: خوشبختانه استقبال طلاب از این کلاس ها بسیار چشمگیر بوده است و هر روز شاهد حضور طلبه ها برای ثبت نام در این کلاس ها هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: کلاسهای زبان انگلیسی برای طلاب در خود مدرسه علمیه بیجار برگزار می شود و ان شاء الله شاهد تداوم این کلاس ها در فصول دیگر غیر از تابستان خواهیم بود.

وی در ادامه سخنان خود ادامه داد: تدریس و آموزش زبان توسط آموزشگاه «آتیه سازان گروس» است و به طلاب مدرسه در بحث شهریه تخفیفات ویژه ای داده می شود.

حجت الاسلام حکیمی فر به اهداف این کلاس ها اشاره کرد و گفت: اولین و مهمترین هدف از برگزاری این کلاس و آشناسازی طلاب با زبان انگلیسی این است که تبلیغ دین با ابزار روز و زبان بین المللی صورت بگیرد که بی شک نتیجه آن فراملی و اثربخش تر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha