شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجلیل از مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ اولین مجمع سلامت استان کردستان با حضور مدیران سازمان‌ها و ادارات مرتبط با حوزه سلامت برگزار شد و در این مجمع از مرکز خدمات حوزه‌ علمیه این استان به‌عنوان سازمان «حامی سلامت» تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اولین مجمع سلامت شهرستان سنندج در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای شهر سنندج صبح امروز با حضور محمدابراهیم زارعی، فرماندار شهرستان سنندج و رئیس مجمع، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه این شهرستان، حجت الاسلام علی حسینی فر؛ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان و تعدادی از مسئولان و مدیران سازمان‌ها و ادارات مرتبط با حوزه سلامت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر فرزام بیدار پور؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان به بیان اهداف تشکیل این مجمع پرداخت و توضیحاتی برای حاضرین ارائه داد.

دیگر سخنران این جلسه، دکتر جهانبخش یوسفی بود که وی اظهار داشت: سلامت و تقسیم وظایف از طریق همکاری‌های بین بخشی برای ارتقای سلامت میسر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بیانیه اولین مجمع سلامت شهرستان سنندج را خواند.

در ادامه این جلسه، زارعی؛ فرماندار شهرستان سنندج اظهار داشت: امروزه عوامل سلامت بسیار متفاوت از گذشته است و فرد سالم باید از لحاظ جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در سلامت کامل باشد.

زارعی با بیان اینکه اوضاع فرهنگی و اقتصادی در جامعه می‌تواند بسیار بر سلامت افراد موثر باشد، عنوان کرد: ما باید سلامت را همگانی کرده و تمامی اقشار مردم را نسبت به مسئله سلامت حساس کنیم، چراکه سلامت انسانها در جامعه به صورت زنجیر وار به هم متصل بوده و به هیچ عنوان نمی‌توان به صورت بخشی به موضوع نگاه کرد.

براساس این گزارش؛ در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیری به مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان، از تلاش های این مرکز در راستای ارتقای سلامت طلاب، روحانیان و خانواده‌های آنان تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha