چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خواهران حوزه

حوزه/ حبیبی با بیان این که حوزه علمیه خواهران مشکات اندیشه نگاه ویژه ای به تحصیل مادران جوان در حوزه علمیه دارد، گفت: شرایط لازم جهت تحصیل مادران جوان و نیز بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری جهت ارتقاء سطوح علمی طلاب در این مرکز آموزشی فراهم شده است.

خانم فاطمه حبیبی مدیر مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: شرایط لازم جهت تحصیل مادران جوان و نیز بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری برای ارتقاء سطح علمی طلاب در این مرکز آموزشی فراهم شده است.

حبیبی با اشاره به این که زمان ثبت نام سال تحصیلی 98-97 تا 23 تیر ماه سال جاری است، تصریح کرد: پذیرش سراسری در مدرسه علمیه خواهران از بین فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی به صورت پاره وقت و تمام وقت صورت می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه عنوان داشت: داوطلبین جهت ثبت نام نهایی و اطلاع از جزئیات پذیرش باید به صورت حضوری به محل حوزه علمیه خواهران مشکات اندیشه واقع در خیابان نلسون ماندلا (آفریقای شمالی) بالاتر از پل میرداماد، کوچه آناهیتا، پلاک 6 مراجعه نمایند.

حبیبی در پایان با بیان این که حوزه علمیه مشکات اندیشه نگاه ویژه ای به تحصیل مادران جوان در حوزه علمیه دارد، گفت: متقاضیان تحصیل در این حوزه علمیه جهت آشنایی با دروس آموزشی، امکانات تحصیلی و سایر امتیازات مدرسه می توانند به نشانی سایت http://meshkuteandishe.whc.ir  مراجعه و یا با شماره 88674151 تماس حاصل نمایند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha