جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور بر ضرورت توجه به انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نسبت به مسئله نفوذ دشمن هشدار داده اند، لذا باید با عملیاتی سازی رهنمودهای معظم له، از حوزه و انقلاب به خوبی صیانت کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در جمع مدیران، معاونین و طلاب مدارس علمیه کشور که در اردوگاه فرهنگی و آموزشی سید الشهدا(ع) قزوین برگزار شد، گفت: حوزه علمیه استان قزوین امسال با برگزاری اردوی «لاحقان ولایت» کاری ماندگار و ارزشمند برای طلاب مدارس علمیه 29 استان انجام داد و انصافا برنامه ریزی بسیار منسجم بود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که مدیران مدارس علمیه باید با طلاب ارتباط صمیمی وپدرانه داشته باشند، بیان کرد:  اساتید حوزه علمیه نقش ارزشمندی در ارتقا سطح علمی و فکری طلبه دارند و اگر بخواهیم یکی از ارکان مهم حوزه علمیه را نام ببریم، اساتید هستند، لذا باید امروز خود را بیش از پیش مجهز به علم روز کنند.

وی تصریح کرد: مدیر مدارس علمیه نقش اصلی در بحث تهذیب طلاب و اجرای برنامه های تربیتی دارند و توجه و اجرای همین مسئله، قطعا سطح تربیتی را افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به اینکه دشمن بیکار نیست و به روش‌های مختلف و با ترفندهای ضد ایرانی و اسلامی دنبال براندازی و تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: نظام از روی اخلاص پاگرفته است و خون شهدای پای انقلاب اسلامی ریخته شده است، لذا باید با تمام وجود از آن صیانت کرد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: امروز به برکت مجاهدت های حضرت امام خمینی (ره) و هدایت های هوشمندانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت از روحانیت، توانسته ایم به قله های پیشرفت و اقتدار دست یابیم.

وی در پایان بر ضرورت توجه به انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نسبت به مسئله نفوذ دشمن هشدار داده اند، لذا باید با عملیاتی سازی رهنمودهای معظم له، از حوزه و انقلاب به خوبی صیانت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha