جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام زمانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین زمانی با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح علمی و تهذیبی طلاب، تصریح کرد: امروز مبلغان و روحانیون باید با تلاش جهادی، بیش از پیش آموزه های قرآنی و اخلاقی که برای رشد و هدایت جامعه موثر است را در بین مردم ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی، در حاشیه برگزاری اردوی «لاحقان ولایت» طلاب 29 استان، در دیدار  مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: خوشبختانه حوزه  قزوین با برنامه ریزی منسجم و هدفمند اردوی «لاحقان ولایت» که با حضور بیش از 700 طلبه از سراسر کشور برگزار شد، به خوبی توانست این اردوی بصیرتی، فرهنگی و آموزشی را اجرا نماید که جای قدردانی دارد.

وی افزود: حوزه قزوین از حوزه های تاثیرگذار و عالم پرور محسوب می شود که توانسته طلاب و روحانیون برجسته و نخبه را تربیت کند و بعضی از این اشخاص در مسئولیت های مهم  کشوری مشغول خدمت هستند و برخی از آنها نیز که چشم از این دنیا فرو بسته اند،  منشا خدمات ماندگاری بوده اند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: حوزه قزوین سرشار از طلاب مستعد و توانمند است و باید بیش از گذشته به ارتقا سطح علمی، پژوهشی و تهذیبی آنان توجه جدی تر شود.

                                    

وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، بیان کرد: این دانشگاه از ظرفیت های فراوانی برخوردار است، لذا حوزه علمیه قزوین و طلاب و اساتید می توانند از این ظرفیت ارزشمند در استان به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی تصریح کرد: امروز مبلغان و روحانیون باید با تلاش جهادی، بیش از پیش آموزه های قرآنی و اخلاقی که برای رشد و هدایت جامعه موثر است را در بین مردم ترویج دهند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور در پایان گفت: در جلسه ای که با شاگردان حضرن امام زمان (عج) در اردوی «لاحقان ولایت»داشتم، خوشبختانه طلاب خوش فکر  دارای اهداف عالیه برای شاگردی در مکتب امام زمان (عج) بودند که جای شکرگزاری دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha