پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی در واکنش به حملات اخیر ائتلاف عربستان در یمن گفت: در فلسطین و کشمیر غیر مسلمانان مدعی حقوق بشر و در یمن و بحرین مدعیان اسلام مرتکب بدترین جنایات علیه مسلمان می شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزرای حوزه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه و همبستگی ملی پاکستان در واکنش به حملات اخیر ائتلاف عربستان در یمن گفت: در فلسطین و کشمیر غیر مسلمانان مدعی حقوق بشر و در یمن و بحرین مدعیان اسلام، مرتکب بدترین جنایات علیه مسلمان شده‌اند و مسلمانان جهان باید علیه این جنایات یکپارچه و یکصدا شوند.

وی افزود: ما باید طبق فرمان پیامبر اسلام (ص) که فرمودند «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ» «هر کسی که، صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست» عمل کرده و برای بیدار کردن ضمیر مرده جهانیان به براداران و خواهران ستم دیده کمک کنیم.

نائب همبستگی ملی پاکستان در ادامه گفت: مردم ستم دیده یمن، بحرین، فلسطین و کشمیر به شدد با کمبودی غذایی و دارو مواجه بوده و منتظر ما هستند و این وظیفه شرعی ما است که باید به برادارن مسلمان خود کمک کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha