پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرماندار یزد

حوزه/ فرماندار یزد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است گفت: روحانیون همیشه نقش محوریت داشته و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نظام بوده اند و باید این نقش حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار شهرستان یزد در نشست با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ضمن تبریک روز تبلیغ و اطلاع‌ رسانی، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی را متعلق به همه مردم دانست و افزود: همه باید دست به دست هم داده و با تبعیت ازمقام معظم رهبری و اطاعت از فرآمین و دستورات ایشان در حفظ دست آورده های نظام بکوشیم.

وی، نقش روحانیون را در جامعه بسیار مهم دانست و گفت: روحانیون همیشه نقش محوریت داشته و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نظام بوده اند و باید این نقش حفظ شود.

فرماندار یزد، سازمان تبلیغات اسلامی را یک نهاد مردمی دانست و گفت: این نهاد جایگاه مهمی در بین نهادهای فرهنگی داشته و دارد که مهم ترین آن وفاق بین آحاد جامعه است.

سالاری نقش نهادهای مردمی وابسته به سازمان را همچون شورای هیئات، کانون مداحان، مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، مراکز قرآنی و فرهنگی و انجمن های اسلامی را بسیار مهم و ارزشمند عنوان و اظهار امیدواری کرد: با همکاری هم، ارزش های اسلامی را در سطح جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha