شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر گروه جهادی، تبلیغی مرصاد:

حوزه/ گروه جهادی تبلیغی مرصاد در راستای تربیت نسل تراز انقلاب، برنامه های متنوع و جذابی را برای جذب نوجوانان به دین و انقلاب تدارک دیده و اجرا می کند.

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه 7-8 سورة شرح« فَإِذا فَرَغْتَ فَانْصَبْ؛ وَ إِلی رَبِّک فَارْغَبْ» پس هنگامی که از مهمی فارغ می شوی به مهم دیگری پرداز؛ و به سوی پروردگارت توجه کن، گفت: خلاء اوقات فراغت نسل جوان را با برنامه ریزی و ارائه محتوای دینی مفید، برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی و ایجا د فضای ورزشی و تفریحی پر بار کنیم.

وی در ادامه گفت: در آیه  شریفه خداوند از رسولش و به تبع از سایر مومنان می خواهد برای رشد و تعالی دین و دنیایشان از فرصت ها به نحو احسن استفاده کنند. لذا باید بعد از اتمام هر کار مهمی به سراغ فعالیت بهتری رفت.

نماینده مجمع طلاب کرمانشاهی مقیم قم، با تمسک به حدیث گهربار رسول اکرم(ص): دو نعمت است که اکثر مردم در آن زیانکارند «سلامت و فراغت»، گفت: ایجا فضای پر شور و نشاط، برگزاری مسابقات فرهنگی و فراهم نمودن زمینه برای روحیه کار و تلاش نسل جوان، سلامت روحی و روانی و فراغت سالم را در پی دارد.

وی در ادامه با توجه به حدیث ارزشمند امام علی(ع) فرصت ها همچون ابر می گذرند. پس اگر فرصتی دست داد به سرعت آنها را در کارهای خیر به کار گیرید و گرنه پشیمانی در پی خواهد داشت، گفت: فرصت جوانی بهترین غنیمت برای کسب فضائل اخلاقی و رشد روحیه جهادی که با الگو گیری از شهدای دفاع مقدس تا آینده ای بهتر را رقم بزنیم.

                            

مدیر گروه جهادی تبلیغی مرصاد با اشاره برنامه های ویژه ای برای جذب 80 نفر از نوجوانان و مستعد توسط مبلغین در اماکن عمومی، مساجد و حسینیه ها داشته ایم، تصریح کرد: باید در راستای جذب نوجوانان و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

حجت الاسلام سالمیان با بیان اینکه اوقات فراغت سالم دسیسه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را علیه نسل جوان خنثی می کند، افزود: بازدید از یادمان شهدای مرصاد و روایتگری مبلغین و تجدید پیمان با شهدا، برگزاری اردوهای تفریحی، تربیتی به مناطق دیدنی و گردشگری سطح استان، در مرحله نخست باعث استقبال والدین دانش آموزان شده است.

                             

                             

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha