جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغات اسلامی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تبلیغ آموزه‌های دین، مهم‌ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با گرامی داشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، اظهار داشت: تبلیغ آموزه‌های دین، مهم‌ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تبلیغ دین را از عوامل مؤثر در رشد باورهای دینی مردم خواند و افزود: ترویج و اشاعه آموزه‌های دینی در جامعه از سوی طلاب و روحانیون، بستر و زمینه مناسبی برای رشد باورهای دینی و همراهی مردم با نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: این نهاد انقلابی، برای تبلیغات دینی مردمی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی همانند سدی در مقابل شبهات و اهداف شوم دشمنان بوده و کارآمد عمل می‌کند تا شیاطین نتوانند مسیر پویای انقلاب را هدف بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: برای مقابله با دشمن همه آنچه را که در اختیار داریم به کار خواهیم گرفت و برای ترویج و توسعه دین از همه توان استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه تبلیغ دین افراد زیادی همچون علما، روحانیون حوزه علمیه، نویسندگان، اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه، صاحبان فکر و اندیشه باید وارد میدان شوند و ما هم در این مسیر ورود پیدا کرده و از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha