سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نشاط معنوی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری طرح تابستانه «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد جواد رئوف سیدنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: طرح تابستانه «نشاط معنوی» در سطح 45 بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح تابستانی نشاط معنوی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در امامزاده‌های استان اجرا می‌شود، افزود: طرح نشاط معنوی در ۴۵ بقعه متبرکه استان از ۱۶ تیرماه سال جاری آغاز و تا ۳۱مردادماه امسال ادامه دارد.

حجت‌الاسلام رئوف سیدنژاد گفت:  علاقه‌مندان به شرکت در طرح تابستانی نشاط معنوی تا هفته اول تیرماه سال جاری ‌فرصت دارند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی اظهار کرد: برپایی کلاس‌های اوقات فراغت، خیمه‌های معرفت، قرائت و آموزش قرآن کریم، مفاهیم و حفظ، بیان احکام و مباحث اعتقادی، اردوهای زیارتی، ورزشی و تفریحی به منظور آشنایی با بقاع متبرکه استان در قالب طرح نشاط معنوی در دستور کار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تصریح کرد: طرح نشاط معنوی به منظور غنی‌سازی و پر کردن اوقات فراغت تابستانی نسل جوان و بهره‌برداری از فضای معنوی، ظرفیت‌ها و امکانات امامزادگان و تقویت بنیه‌های دینی و معنوی این نسل در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان که دارای امکانات لازم باشند، برگزار می‌شود

وی با اشاره به اجرای طرح تابستانی «نشاط معنوی» به عنوان یکی از طرح‌های اجرایی این سازمان، افزود: این طرح ویژه دانش آموزان، جوانان و نوجوانان به منظور پر کردن اوقات فراغت آن‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رئوف سیدنژاد خاطرنشان کرد: کلاس‌های برگزار شده در قالب این طرح در مقاطع تحصیلی ویژه دانش آموزان برنامه‌ریزی شد که در اجرای این کلاس‌ها از روحانیون مبلغ  بومی و غیربومی در دو بخش خواهران و برادران به عنوان مربی  استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha