سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار گفت: طلابی که از مدارس و حوزه های علمیه فارغ التحصیل می شوند، باید توانمند و جوابگوی سئوالات و شبهاتی که در جامعه وجود دارد، باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور پیش از ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار اظهار، داشت: مدارس علمیه نباید در بحث آموزش و تدریس تنها به کتاب های مشخص شده اکتفا کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار گفت: امروز طلاب و روحانیون باید به علم روز مجهز باشند و تنها از این طریق است که امور تبلیغی مسیر موفق تری نسبت به روش های کلاسیک خواهد داشت.

این استاد حوزوی عنوان داشت: تنوع علوم جزئی از زندگی روزمره مردم در دنیا شده است، لذا حوزه ها و مدارس علمیه نیز باید در روش های تدریسی با علوم روز پیش بروند و به اصصلاح با مقتضیات زمان پیش بروند.

حجت الاسلام بهرامپور اظهار داشت: وظیفه طلاب و روحانیون همانطوری که همگان می دانیم تبلیغ دین و شریعت در جامعه و در بین مردم است، لذا با وجود تبدیل شدن دنیای امروزه به دهکده جهانی باید طلابی که از مدارس و حوزه های علمیه فارغ التحصیل می شوند، توانمند  و جوابگوی سئوالات و شبهاتی که در جامعه وجود دارد، باشند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار تصریح کرد: طلاب نمایندگان شریعت و دین در جامعه هستند، لذا باید در جوابگویی به مسایل شرعی جامعه اسلامی عملکردی کامل و درست داشته باشند، به همین منظور در مدارس و حوزه های علمیه باید طلاب را با علوم روز آشنا کنیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha