جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانش آموزان

حوزه/ در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان بر ضرورت حضور روحانیون در مدارس با همکاری آموزش و پرورش و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد چراغی، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان، با بیان اینکه در قرآن 90 آیه درباره اقامه نماز است، گفت: علاوه بر این اشارات بیش از 500 آیه نیزغیر مستقیم به نماز و اقامه این فریضه اشاره شده است .

وی با بیان اینکه اخلاق بهترین راهکار برای از بین بردن سایش های اجتماعی است، افزود: در این زمینه 19 هزار روایت در باب نماز وجود دارد که باید با تفکر به این آیات توجه نمود.

رئیس جدید ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه  نماز جماعت در ادارات باشکوه برگزار شود، خاطر نشان کرد: برای گسترش فرهنگ نماز در ادارات، راهکارهای اساسی از سوی مدیران اتخاذ شود .

حجت الاسلام چراغی با اشاره به اینکه همه ما نسبت به امر فرهنگ سازی نماز اول وقت در جامعه مسئول هستیم، اظهار کرد: هر چقدر فرهنگ نماز در جامعه گسترش یابد، در حوزه ها و بخش های دیگر نیز موفق تر خواهیم بود .

در ادامه مدیر کل کمیته امداد استان لرستان نیز با اشاره به اینکه ائمه جماعا به شبهات نسل جوان پاسخگو دهند، خاطر نشان کرد: ائمه جماعات و روحانیون با همکاری آموزش و پرورش و حضور در مدارس، پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشند.

محمدی فراسانی در پایان با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز و برنامه های این ستاد نقش موثری در گسترش فرهنگ نماز در بین مددجویان دارد، یادآور شد: اساتید و طلاب حوزه های علمیه با ارائه راهکارهای موثر همواره در امر فرهنگ سازی نماز در بین نوجوانان و جوانان تحت پوشش این نهاد کوشا بوده اند و رسالت خود را انجام داده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha