شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ

حوزه/ قرارگاه جهادی الهادی مازندران با بهره گیری از توان گروه های فرهنگی و تبلیغی در بابلسر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید مرتضی پورعلی، مسئول قرارگاه جهادی اجتماعی الهادی مازندران، شامگاه یکشنبه، در آیین افتتاحیه این قرارگاه جهادی در بابلسر با اشاره به اهمیت فعالیت گروه های خودجوش و جهادی در عرصه تبلیغی و فرهنگی گفت: قرارگاه جهادی الهادی محصول تجمیع چندین گروه فرهنگی تبلیغی شهرهای مختلف استان است که منظور تحقق برنامه ای هدفمند و اثرگذاری مطلوب در حوزه فرهنگی و دینی شکل گرفته است.

وی با بیان این که این قرارگاه جهادی در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی از غرب تا شرق مازندران فعالیت خواهد کرد، افزود: تحکیم بنیان خانواده، تقویت فرهنگ عفاف و حجاب، پر کردن اوقات فراغت، اجرای برنامه های فرهنگی و دینی، پاسخگویی به سؤوالات و شبهات دینی و همچنین ساماندهی سواحل از جمله اهداف و برنامه های این قرارگاه و گروه های جهادی تابعه است.

حجت الاسلام پورعلی با بیان این که اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در قالب یک قرارگاه جهادی اثرگذاری برنامه ها را دو چندان خواهد کرد و از هدر رفت پتانسیل و ظرفیت های موجود جلوگیری خواهد کرد، بیان داشت: با توجه به هدفگذاری فرهنگی در این قرارگاه، مسیر رسیدن به اهداف مشخص شده آسان تر خواهد شد.

مسئول قرارگاه جهادی اجتماعی الهادی مازندران با اشاره به این که فعالان فرهنگی و تبلیغی که در این قرارگاه حضور دارند سربازان نظام و رهبری انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: هدف این قرارگاه کمک به مسؤولان کشور به منظور کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی و همچنین تقویت مبانی دینی و اعتقادی در جامعه است.

حجت الاسلام پور علی با اشاره به این که متأسفانه امروز آسیب های بسیار فرهنگی و اجتماعی در جامعه وجود دارد که باید برای آن راه حلی مناسب پیدا کرد، بیان داشت: تنها با شعار دادن و اقدامات نمایشی نمی توان این آسیب ها را کاهش داد بلکه نیازمند اقدامات جهادی هستیم.

وی با بیان این که کشور را باید با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی هدایت کند، افزود: در حوزه مسائل فرهنگی و مبارزه با آسیب های اجتماعی نیز باید همیشه شیوه را دنبال کرد تا به اهداف اصلی دست یافت.

مسئول قرارگاه جهادی اجتماعی الهادی مازندران با بیان این که امروز با ید واحده و تشکیل قرارگاه های جهادی می توانیم بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور را کاهش دهیم، افزود: تنها یک مجموعه نمی تواند با هجم وسیعی از معضلات فرهنگی و اجتماعی مقابله کند بلکه نیازمند اقدامات تشکیلاتی است.

وی با تاکید بر این که رویکرد قرارگاه جهادی الهادی تنها در زمینه رفع آسیب های اجتماعی است، گفت: رفع آسیب های اجتماعی جامعه امروز گوشه ای از دغدغه های مقام معظم رهبری است که امروز تلاش خواهیم کرد تا از این آسیب ها کم کنیم.

مسئول قرارگاه جهادی اجتماعی الهادی مازندران با اشاره به این که هر یک گروه های جهادی تبلیغی این قرارگاه به تناسبت شرایط هر شهر و منطقه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، افزود: در حال حاضر و با توجه وضعیت شهرهای ساحلی تمرکز برنامه های فرهنگی و تبلیغی ما در این مناطق خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha