پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نواب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: امسال برای اولین بار، همه فرایند اخذ و تخصیص بودجه و اعتبارات به مدیریت های استانی واگذار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبد الفتاح نواب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به برگزاری هم اندیشی نمایندگان مالی مدیریت های استانی حوزه های علمیه در قم، گفت: هدف از برگزاری این نشست، هم افزایی و هم فکری و ایجاد رویه واحد در ارتباط با اعتبارات استانی حوزه های علمیه بود.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه افزود: در این نشست در مورد توزیع اعتبارات توضیحاتی به نمایندگان و مدیریت استانی داده شد تا بیشتر و بهتر در مورد جریان نحوه توزیع اعتبارات و بودجه های  استانی قرار گیرند.

وی اظهار داشت: امسال برای اولین بار، همه فرایند اخذ و تخصیص بودجه و اعتبارات به مدیریت های استانی واگذار شده،‌ به همین دلیل برای انجام بهتر فعالیت ها، مسئولین حوزه تصمیم گرفتند گردهمایی و نشستی با حضور نمایندگان مدیریت های استانی برگزار کنند تا در جریان فرایند توزیع بودجه و اعتبارات استانی قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: در سالهای گذشته نمایندگان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه،‌برای امضاء تفاهم نامه به استانها می رفتند و مسئولیت فرایند اخذ و تخصیص اعتبارات استانی را به عهده داشتند، ولی از امسال براساس سیاست جدید حوزه این کار بر عهده مدیریت های  استانی واگذار شده است.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه افزود: در این نشست مشخصا دنبال اهدافی چون سرعت اخذ و توزیع اعتبارات استانی، قدرت سریع تر برای عملیاتی شدن بودجه و تهیه برنامه برای اعتبارت بودیم و امید است این فرایند زودتر به سامان برسد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha