پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 454145
۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
بازی اندروید معمای  دانای کوچک

حوزه/ بازی اندروید معمای «دانای کوچک» با محوریت دستاوردهای ایرانی اسلامی از سوی اداره نرم‌افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه تولید شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، بازی آموزشی سرگرمی «دانای کوچک» با هدف القاء آموزه‌های دینی در موضوعات مختلف، معرفی دانشمندان نامی و دستاوردهای ایرانی - اسلامی به کودکان، نوجوانان و جوانان از طریق بازی، از سوی اداره نرم‌افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به صورت رایگان در فروشگاه‌های اینترنتی اندروید منتشر شد.

بازی «دانای کوچک» یک بازی معمایی ساده و جذاب هست که با افکت‌های بسیار زیبا، مخاطبان را مقابل سؤالات دانشمندان مشهور ایرانی مثل ابوعلی سینا، زکریای رازی، ابوریحان بیرونی، پروفسور حسابی و ... قرار می‌دهد.

در این نرم‌افزار اندرویدی سؤالاتی نظیر علمی، ادبیاتی، مذهبی، تاریخی، ضرب‌المثلی و ... و حتی طنز و خطایی با ابزارهای کمکی مانند کلید و بمب و عصای جادویی است.

همچنین آشنایی با افتخارات ملی از قبیل علمی، فرهنگی، نظامی و ... در قالب تصاویر جذاب ارائه شده،‌ در ضمن مخاطبان می‌توانند سؤال و جواب‌های خود را از داخل بازی ارسال کنند تا در آپدیت‌های بعدی اضافه شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بازی «دانای کوچک» را از لینک زیر دانلود کنند.

https://cafebazaar.ir/app/com.mobaleghan.danayekoochak/?l=fa

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha