جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش علمی-تبلیغی مبلغان غیرایرانی ماه مبارک رمضان

حوزه/ اولین گردهمایی دانش آموختگان جامعه المصطفی واحد گرگان، با حضور دانش آموختگان این واحد از ملیت ها و مذاهب مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این گردهمایی با هدف حفظ و تقویت تعامل دو سویه و مستمر، توانمندسازی مهارتهای عمومی و تخصصی، آشنایی با مراکز علمی، فرهنگی و گردشگری کشور و استان و همچنین بهره مندی از قابلیت های دانش آموختگان واحد گرگان، با حضور فراگیرانی از کشورهای اتیوپی، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، تونس و عراق، به مدت یک هفته در شهرهای قم، تهران، گرگان و مشهد برگزار شد.

بازدید از موسسه الحکمه، برگزاری نشست با موضوع شناخت وهابیت و داعش، دیدار از بیت حضرت امام خمینی(ره)، تشرف به حرم حضرت معصومه(س)، بازدید از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، بازدید از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی و پژوهشگاه مطالعات تقریبی، حضور در جلسه آموزشی آشنایی با اندیشه های سیاسی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بازدید از موزه دین و دنیا، تشرف به مسجد مقدس جمکران و شرکت در نماز جمعه، از برنامه های دانش آموختگان واحد گرگان در سفر به شهر مقدس قم بود.

دانش آموختگان واحد گرگان در سفر به تهران نیز پس از زیارت حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، از موزه دفاع مقدس و حسینیه جماران بازدید کردند.

همچنین بازدید از ساختمان جدید واحد گرگان، دیدار با جانشین ریاست جامعةالمصطفی(ص)، شرکت در اجلاس اساتید و دوره مهارت آموزشی «آشنایی با جنگ نرم و سواد رسانه ای» و بازدید از پارک جنگلی النگدره گرگان، از برنامه های دانش آموختگان در استان گلستان بود.

برنامه های اولین گردهمایی دانش آموختگان واحد گرگان، با سفر به مشهد مقدس و زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع)، بازدید از موزه گنجینه های آستان قدس و موزه قرآن و صرف شام در مهمانسرای حضرتی، پایان یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha